تراز محل نصب کولر گازی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

محل نصب مناسب پنل داخلی
شاید زیاد به این نکته توجه نکنید، اما قرار دادن کولر گازی در نزدیکی منبع حرارتی علاوه بر گرمای بیش از حد، می تواند مشکلات فنی برای سیستم ایجاد کند. هنگامی که لامپ یا منبع حرارتی مانند میکسر یا بخاری به کولر گازی نزدیک باشد، دمای اطراف سیستم بالا خواهد بود، بنابراین سنسور کولر گازی شما افت دما را احساس نمی کند و بدون وقفه به کار خود ادامه می دهد. این بدان معناست که اتاق شما خیلی سرد می شود و باید هر چند دقیقه یکبار کولر گازی خود را به صورت دستی خاموش کنید. برای جلوگیری از این مشکل، هنگام نصب، دستگاه را دور از لامپ، لوستر و منابع حرارتی قرار دهید.

دریچه تهویه مطبوع باید نزدیک محل خواب یا نشستن باشد
اکثر ما برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود کولر می گیریم، این دو قسمت به دلیل حضور زیاد اعضای خانواده به خنک کننده بیشتری نیاز دارند. بنابراین مهم است که دستگاه به گونه ای نصب شود که جلوی محل نشستن یا خواب شما باشد. برخی از مردم معتقدند که مهم نیست دستگاه در کجا نصب شده است، زیرا هوا را به گردش در می آورد و کل اتاق را خنک می کند. این باور درست است، اما نقاط جلوی کولر خنک ترین نقاط و نقاط نزدیک پنجره ها گرم ترین مکان خانه هستند. قدرت پرتاب باد نیز بسته به نوع کولر بین 5 تا 10 متر متغیر است. بنابراین باید تابلو را در شرایطی نصب کنید که طول مورد نیاز را پوشش دهد و در عین حال باد به راحتی وارد اتاق شود و مانعی بر سر راه باد نباشد.

پنل داخلی کولر یا اواپراتور نباید جلوی درب ورودی با پنجره نصب شود.
فضای سرویس یا تعمیر احتمالی را در نظر بگیرید
شاید به نظرتان برسد که با نگهداری مناسب کولر گازی، هرگز نیازی به تعمیر آن نخواهید داشت. این تا حد زیادی درست است، اما گاهی اوقات به دلایل غیرقابل پیش بینی مانند تغییرات آب و هوایی ناگهانی، سقوط قطعات یا حتی زلزله، کولر گازی نیاز به تعمیر دارد و همیشه باید در جایی نصب شود که تعمیرکار بتواند با خیال راحت و راحت بنشیند یا بایستد. انجام سرویس کولرگازی.

با تعمیرات، چه پنل بیرونی و چه پنل داخلی، فضای کافی در اطراف کولر گازی هم برای سرویس و هم تعمیر دستگاه ایجاد کنید.
کولر گازی را در ارتفاعی نصب کنید تا فضا به خوبی خنک شود
این یک قانون ساده گردش گاز است که در آن هوای گرم به سمت بالا حرکت می کند و هوای سرد پایین می رود. هنگام نصب کولر گازی به این نکته توجه کنید و ارتفاع مناسبی برای آن در نظر بگیرید. اگر کولر گازی خیلی کم نصب شود، فقط فضای زیر را خنک می کند و اتاق گرم می ماند. مطمئناً هوای سرد و گرم در نهایت در فضای شما متعادل می شود، اما با صرف زمان زیاد و حتی هزینه نصب مجدد. بعد از اولین مورد، محل نصب را تماشا کنید و از تعمیرکار یا نصاب بخواهید دستگاه را در ارتفاع بالا و حداقل یک و نیم متر از سطح کف نصب کند. همچنین زمانی که در نصب ارتفاع کافی را در نظر بگیرید، همیشه فضایی برای لوله ها و کانال ها برای سهولت در نصب آنها خواهید داشت.

تراز محل نصب کولر گازی
برای توزیع مناسب گاز مبرد در کویل کولر گازی، تخلیه آب مقطر و چکه نکردن قسمت های مختلف کولر گازی باید کولر گازی را روی سطحی کاملا صاف و به درستی نصب کنید. برای نگهداری درست پنل داخلی تا سرمایش و گرمایش کولر گازی به درستی انجام شود.

پانل داخلی کولر باید حداقل 40 تا 50 سانتی متر از سقف فاصله داشته باشد.
جلوی یونیت داخلی را جدا نگه دارید
آخرین چیزی که پس از نصب باید به آن توجه کنید این است که فضای جلوی کولر گازی را خصوصی نگه دارید. پنل داخلی کولر گازی در واقع دریچه ای است که هوای خنک را به اتاق شما می آورد. وقتی اشیا و لوازم زیادی در مقابل آن قرار می گیرد، جریان هوای ورودی به اتاق نمی تواند گردش لازم را داشته باشد. در این صورت هم مصرف برق افزایش می یابد و هم اتاق به اندازه کافی خنک نمی شود. همچنین وسایلی که در جلوی کولر قرار دارند مانند صندلی، کیف، کفش یا تلویزیون از جذب گرمای هوا توسط کولر جلوگیری می کنند و این موضوع باعث کاهش عمر کولر گازی شما و نیاز به تعمیر کولر می شود. افزایش خواهد یافت.

 

لینک منبع





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 4 خرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی