دوربین لامپی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوربین لامپی چیست؟ همانطور که از اسم آن‌ها پیداست، دوربین مدار بسته لامپییک نوع دوربین خاص با طراحی شبیه لامپ‌های حبابی و لامپ‌های کم مصرف LED هستند که تشخیص آنها از لامپ های معمولی بسیار سخت است. به همین دلیل از این دوربین‌ها به عنوان دوربین‌ جاسوسی هم استفاده می‌شود و سارقینیا افراد تحت نظر قادر به تشخیص آنها نیستند.

دوربین‌ لامپی ساز و کاری همانند چشم ماهی دارند و به همین دلیل به آنها دوربین مداربسته چشم ماهی هم گفته می‌شود. از طرف دیگر، از آن جایی که دوربین مداربسته لامپی قادر به تصویربرداری از همه فضا به طور کامل است و می‌تواندیک تصویر پانورامای کامل در اختیار ما قرار دهد، به عنوان دوربین لامپی۳۶۰ درجه هم شناخته می‌شود.

این دوربین‌ مداربسته نیاز به منبع جریان خاصی ندارند و به طور مستقیم از برق شهری بهره می‌برند. به همین دلیل تشخیص آنها از لامپ‌های معمولی سخت است و یک گزینه محبوب برای مدیران و بخش حراست محسوب می‌شود.

می توان گفت دوربین مداربسته لامپییکی از ابزار های مورد توجه بسیاری از افراد است که تمایل دارند دوربین نظارتی خود را از دید عموم مخفی نگه دارند ، این دوربین با شکل ظاهری شبیه به لامپ معمولی توجه کسی را به خود جلب نمی کند.

ویژگی‌های اصلی دوربین لامپی 360 درجه با توجه به تعریفی که از دوربین مدار بسته لامپی داشتیم، می‌توان چند ویژگی بارز و قابل توجه برای آنها در نظر گرفت که در فرآیند کنترل و نظارت به ما کمک می‌کنند.

تشخیص آنها بسیار سخت است: برای استفاده از این دوربین‌ها شما نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و فقط بایدیک منبع اینترنت مانند، دستگاه وای فاییایک سیم کارت متصل به اینترنت برای آنها فراهم کنید. پس عملاً بیننده فقط یک لامپ معمولی را می‌بیند و قادر به تشخیص آن نیست.

• تصاویر متفاوت و با کیفیت ضبط می‌کند: این دوربین‌ها به دلیل طراحی خاص خود می‌توانند۳۶۰ درجه را بطور کامل تحت پوشش قرار دهند و کیفیت دوربین آن‌ها می‌تواند، از کیفیت اس دی معمولی تا فول اچ دی تغییر کند. به همین دلیل قدرت مانور بیشتری به ما می‌دهند و نظارت ما بهتر می‌شود.

• امکان ضبط صوت: این ویژگی برای کسانیکه به دنبال جاسوسی هستند بهترین انتخاب ممکن است. در حقیقت دوربین مداربسته چشم ماهی به راحتی می‌تواند مکالمه رد و بدل شده بین چند نفر را همزمان با تصویر ضبط کند و این برای مدرک سازی و جاسوسییک امتیاز فوق العاده محسوب می‌شود.

• قابلیت تغییر حافظه دوربین: در این دوربین‌هایک پورت خاص برای قرار دادن کارت حافظه در نظر گرفته شده است. شما به عنوان دارنده دوربین می‌توانید کارت‌هایی با حافظه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در درون دستگاه قرار دهید و فیلم‌هایی با کیفیت و حجم متفاوت ذخیره کنید.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 29 آبان 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی