تدریس خصوصی زبان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وقتی یک معلم خصوصی دارید، به او می‌گویید چه چیزی می‌خواهید و هدف خود را برای او مشخص می‌کنید. از سوی دیگر، دبیر خود را با شما همگام کرده و برنامه درسی را طبق نیازهای شما پیش خواهد برد. گاهی اوقات دبیر شما متوجه می‌شود که با چه موضوعی دست و پنجه نرم می‌کنید و‌به شما کمک خواهد کرد. شاید فکر کنید که معلم خصوصی زبان شما وظیفه آموزش مطالب را بر عهده دارد، اما واقعیت این است که دبیر به درک شما در مطالب کمک می‌کند. مواردی که ذکر شد به هیچ عنوان در یک کلاس عمومی قادر به ارائه آن نیست. در این مقاله نحوه تدریس چندین زبان بسیار پرطرفدار به صورت خصوصی آورده شده است که به آنها جداگانه می‌پردازیم.

تدریس خصوصی زبان چینی

چینی پرمخاطب‌ترین زبان در جهان است که تقریبا 1.28 میلیارد نفر به این زبان صحبت می‌کنند. از این تعداد 873 میلیون نفر به زبان چینی و ماندارین صحبت می‌کنند که تقریبا 14% از جمعیت جهان را شامل می‌شود. چین از قدیمی‌ترین و غنی‌ترین تاریخ و فرهنگ پیوسته در جهان است و 5000 سال قدمت دارد. علاوه بر جمهوری خلق چین تایوان، مالزی، تایلند، اندونزی، سنگاپور، فیلیپین و مغولستان به زبان چینی ماندارین صحبت می‌کنند. این کشور دومین اقتصاد بزرگ جهان و بزرگترین شریک تجاری ایالات متحده است. زبان چینی گرامر نسبتا پیچیده‌ای دارد. برخلاف خیلی زبان‌های دیگر صرف فعل یا انحطاط اسمی (مثلا تمایز جنسیت و اعداد) در آن وجود ندارد. مثلا در زبان انگلیسی شخص باید اشکال مختلف فعل see/ saw/seen را یاد بگیرد، اما در زبان چینی فقط باید یک کلمه ken را به خاطر بسپارید. درحالی که در انگلیسی باید بین «گربه» و «گربه‌ها» تفاوت قائل شوید، در چینی فقط به یک شکل این کلمه وجود دارد: “نائو”.

البته باید درنظر داشته باشید که در زبان چینی این تمایزات زبان و اعداد به روش‌های دیگری منتقل می‌شود. بیش از 80,000 کاراکتر چینی وجود دارد اما به طور کلی فقط 35000 کاراکتر در مکالمه استفاده می‌شود. در نتیجه زبان چینی را می‌توان زبان منطقی‌تری درنظر گرفت.

در کلاس تدریس خصوصی زبان چینی می‌توانید برای هر سطحی درخواست دهید و آن را برای هرتاریخ و مدت زمانی که مدنظر دارید شخصی سازی کنید. برنامه آموزشی شامل یک برنامه درسی مدرن و اندیشیده شده است که متناسب با زبان آموزان می‌تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد؛ و تضمین می‌کند که هرکسی بهترین درس‌ها و پشتیبانی را در طول تحصیل خود دریافت کند.





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 20 شهريور 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی