بازی Detroit: Become Human؛ ربات‌هایی با درک انسانی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بازی Detroit: Become Human؛ ربات‌هایی با درک انسانی

رها نیوز :

به گزارش واحد فناوری اطلاعات سایبربان؛ دیوید دِ گروتولا (David De Gruttola) با نام مستعار دیوید کیج (David Cage)، مؤسس و مدیر ارشد شرکت کوانتیک دریم (Quantic Dream)، با همکاری شرکت سونی در حال تولید بازی «Detroit: Become Human» برای کنسول «PS4» است. شرکت سونی در نمایشگاه بازی‌های ویدئویی ای ثری 2016 (E3 2016)، پیش‌نمایش جدید از آن را به نمایش گذاشت که اطلاعات بیشتری از بازی را ارائه می‌دهد.
داستان این بازی در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد. زمانی که انسان‌ها موفق به تولید ربات‌هایی با بینایی، ظاهر، قدرت تکلم و حرکت کاملاً مشابه با خود تولید کرده‌اند. این ربات‌ها به‌مرور زمان شغل‌های انسان‌ها مانند معلمی، پرستاری، پلیس و خدمتکار را اشغال کرده و در عین ساده‌تر کردن زندگی، بسیاری از انسان‌ها را بیکار کرده‌اند به مرور زمان و به دلایل نامشخص، میلیون‌ها تن از ربات اقدام به نافرمانی از انسان و حمله به آن‌ها می‌کنند. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی آن‌ها تعریف نشده است.

 
در این بازی، بازیکن تنها وظیفه‌ی هدایت ربات‌های انسان‌نما را بر عهده دارد. به‌عنوان مثال می‌توان به شخصیت‌های کانر (Conner) و کارا (Cara) اشاره کرد. کارا رباتی است که از کارخانه‌ی سازنده‌ی خود فرار می‌کند تا حس آگاهی و ادراک مصنوعی خود را کشف کند. وی همچنین در تلاش است تا روش زندگی و جایگاه خود در میان انسان‌های عادی را کشف کند. کانر (Connor) نیز یک ربات است که به‌عنوان کارگاه پلیس وظیفه‌ی تعقیب و دستگیری هوش‌های مصنوعی خلاف‌کار و منحرف شده از وظایف تعریف شده برای آن‌ها را دارد. کانر در صحنه‌ی جرم با استفاده از واقعیت افزوده به دنبال مدارک می‌گردد. با وجود پیشرفت ربات‌ها، به نظر نمی‌رسد برای کانر حس درد تعریف شده باشد؛ زیرا زمانی که به وی شلیک می‌شود عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد.

 
روند بازی مذکور نیز درست مانند دیگر بازی‌های ساخته شده توسط شرکت کوانتیک دریم مانند «Beyond: Two Souls» و «heavy Rain» است و کاربر با توجه به تصمیمات خود داستان را به جلو می‌برد. این موضوع باعث می‌شود تا بازی ارزش تکرار بالایی داشته و هیچ دو نفری تجربه‌ای مشابه از بازی نداشته باشند. به مرور زمان و با پیشروی در داستان، سرنوشت شخصیت‌های بازی با یکدیگر گره خواهد خود.
بازی جدید کوانتیک دریم قصد دارد تقابل هوش‌های مصنوعی موافق و مخالف انسان‌ها و بالاترین حد هر دو نظریه‌ی پیشرفت یا نابودی آن‌ها توسط محصولات ساخته‌ی خود را به تصویر بکشد و برای جذب مخاطب از گرافیک و صداگذاری سطح بالایی استفاده می‌کند.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: بازی Detroit: Become Human؛ ربات‌هایی با درک انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی