.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در حوزه کشاورزی پایدار https://biokeshavarz.com/ یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید.

وقتی صحبت از نگهداری و مراقبت از درختان پسته می‌شود، کشاورزی زنده انتخاب کود مناسب نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به گزینه های مختلف در بازار یکی از مهمترین کارهای کشاورزان انتخاب کود مناسب است تا در عین برطرف نمودن نیازهای درخت مقرون به صرفه نیز باشد.در حوزه کشاورزی پایدار، یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.

در این مقاله، مزایا، کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید، کود ماهی مایع هیدرولیز شده ابزار ارزشمندی است که می توانید در زرادخانه باغبانی خود داشته باشید.

6 کود ماهی مایع ارگانیک کود ماهی مایع یک محلول غنی از مواد مغذی است که از فرآیند تجزیه ضایعات ماهی، استخوان‌ها و… به دست می آید. این کود صد در صد ارگانیک است؛ چرا که از طبیعت ساخته می‌شود. استفاده از این کود یک چرخه کاملا طبیعی است. کشاورزانی که از کود ماهی استفاده می‌کنند نه تنها به طبیعت آسیبی وارد نمی‌کنند بلکه به چرخه طبیعت کمک می‌کنند.

آیا کود ماهی مایع برای مرکبات مفید است؟ + 5 اقدام اساسی هنگامی که صحبت از کشت مرکبات مانند پرتقال، لیمو و نارنگی در ایران می‌شود، اطمینان از رشد مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های موثر برای افزایش سلامت و بهره‌وری درختان مرکبات استفاده از کود ماهی مایع است. در این مقاله، به فواید و کاربرد کود ماهی مایع برای مرکبات می پردازیم. با درک علم پشت این کود آلی و تاثیر کلی آن بر درختان مرکبات، می‌توانید شیوه کشاورزی خود را بهینه کنید و به نتایج مناسب‌تری دست پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1402
.

 دزدگیر خوب بازار کدام است؟ یکی از بهترین برندهای دزگیر که الان در بازار موجود بوده و خواهان زیادی دارد، دزدگیرهای فایروال بوده آن هم مدل f10 آن. مزیتی که این مدل از دزدگیر با دیگر دزدگیرهای فایروال دارد داشتن رله‌های خروجی بوده که کار افراد را خیلی راحت می‌کند. در واقع باید گفت کار خانم‌های خانه را راحت می‌کند. زیرا این رله‌ها به لامپ، ماشین لباسشویی، درب پارکینگ و هر آنچه که برقی باشد متصل شده و در صورت خروج از منزل و یاد آوردن بالا بودن درب پارکینگ، می‌توانید با یک کلیک درب پارکینگ را پایین بیاورید. ویا لامپ‌ها را خاموش کنید.

تجهیزات و لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالابست

دزدگیر اماکن چیست و چگونه عمل می کند؟ اجزای دزدگیر اماکن ، لوازم جانبی دزدگیر اماکن ، دزدگیر اماکن از چه تجهیزاتی تشکیل شده؟ دزدگیر اماکن یک سیستم الکترونیکی برای تامین امنیت منزل شما می باشد. این سیستم از یک دستگاه مرکزی و تعدادی سنسور تشکل می شود. زمانی که هریک از سنسورها خطری را تشخیص دهند آژیر دستگاه فعال شده سپس به شما پیامک ارسال می شود و تماس تلفنی برقرار می شود. مهم ترین وظیفه دزدگیر اماکن اطلاع رسانی می باشد. زمانی که اتفاقی در منزل یا محل کار شما می افتد دزدگیر وظیفه دارد با شما تماس بگیرد و شما را از خطر اتفاق افتاده با خبر سازد. در نتیجه باید در کم ترین زمان از آن با خبر شوید دزدگیر اماکن یکی از روش های زیر را برای ارتباط با شما را استفاده می کند: دستگاه تماس‌گیرنده یا تلفن کننده این دستگاه همان‌طور که از اسمش بر می‌آید برای این منظور طراحی شده است که در مواقع لزوم کاربر را از بروز مشکل و یا خطر پیش‌آمده، با یک تماس مطلع نماید.

 با این ساز وکار ساده که کاربر یک شماره را برای این دستگاه از پیش تعریف و تعیین می‌نماید و دستگاه در هنگام نیاز با برقراری تماس، کاربر را مطلع می‌سازد. این تماس در واقع از یک شماره تلفن ثابت انجام‌پذیر است. شکل اطلاع‌ رسانی این دستگاه هم می‌تواند به صورت آژیر و‌ یا یک پیام صوتی تعریف شود که بستگی به سلیقه کاربر و مقتضیات ساختمان دارد. همچنین این امکان وجود دارد که نوعی از دستگاه تماس‌گیرنده را انتخاب نمایید که قابلیت استفاده از سیم‌کارت را نیز دارا باشد. بنابراین دزدگیر اماکن می‌تواند علاوه بر خط ثابت ذکر شده، یک سیم‌ کارت را نیز به داده‌های خود اضافه نماید. البته این آپشن تا حدودی قیمت دزدگیر منزل خریداری شده را بالاتر خواهد برد. اما توجه به این نکته ضروری است که در صورت خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن، امکان دریافت پیام‌های بیش‌تر و کامل‌تری برای کاربر وجود خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1402
.

دیگر لوازم جانبی دزدگیر اماکن تا اینجا به معرفی برخی از مهم‌ترین لوازم جانبی دزدگیر منزل پرداختیم. برخلاف تصور عموم این لوازم جانبی تنها به گزینه‌های نام برده محدود نمی‌شود. از دیگر لوازم جانبی دزدگیر ساختمان که بسیار کاربردی هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد: فلاشر مخصوص دزدگیر تلفن کننده بی‌سیم آنتن جی اس ام پدال اعلام سرقت پنل مرکزی دتکتور مخصوص دود ریپیتر یا افزایش دهنده برد سیگنال ریموت اعلام سرقت سنسور شکست شیشه و سنسور مخصوص دود شوک سنسورهای بی‌سیم کاورهای آهنی محافظتی مگنت پایه سنسور شوک سنج و سنسور تشخیص حرکت جعبه ضد آب و قاب آژیر دکمه شاسی بی‌سیم سیرن آتش نشانی فلاشردار لوازم و تجهیزات نام برده هر کدام برای انجام وظیفه خاصی طراحی و ساخته شده است به همین دلیل شاهد تفاوت در قیمت و کار کرد آن‌ها هستیم. قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن نوسانات بازار باعث می‌شود تا نتوانیم هزینه دقیقی را به عنوان قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن معرفی کنیم. به همین دلیل ناچاریم به بررسی مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر روی این قسمت بپردازیم.

 قیمت خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن با توجه به نوع وسیله، جنس، کیفیت، برند سازنده، ویژگی‌ها و همچنین مجموعه انتخاب شده برای خرید متفاوت است. قطعا شما با ایجاد تغییر در هر یک از این فاکتورها می‌توانید هزینه‌ها را به طور قابل توجهی کاهش یا افزایش دهید. بهترین راه ممکن برای اطلاع یافتن از هزینه‌های لوازم جانبی مخصوص دزدگیر منزل مراجعه به وب سایت های فعال در این زمینه است. با این روش می‌توانید از آخرین قیمت‌ها اطلاع یابید. چگونه می‌توان هزینه خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن را کاهش داد؟ اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید نسبت به خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن ارزان اقدام کنید، هیچ جای نگرانی نیست.

 شما به راحتی با انتخاب یک مجموعه معتبر که در زمینه فروش این دسته لوازم فعالیت دارد، می‌توانید هزینه‌های خود را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهید. کالابست یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که با فروش عمده لوازم جانبی دزدگیر اماکن توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. به همین دلیل است که گفته می‌شود با کمک این مجموعه می‌توان به راحتی هزینه‌های خرید را به طور قابل توجهی کاهش داد. بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن کدام است؟ قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر منزل کدام است، باید ببینیم چه عواملی باعث می‌شود تا یک مجموعه به عنوان بهترین مرکز در زمینه کاری خود در نظر گرفته شود؟ بنا بر تجربه عمومی اگر یک مجموعه فروشگاهی بتواند بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس بازار را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد و همچنین به ارائه خدمات قبل و بعد از فروش بپردازد، به عنوان بهترین فروشگاه در زمینه کاری خود شناخته می‌شود. از آنجایی که کالابست تمامی ویژگی‌های بیان شده را دارد، می‌توان از این مجموعه به عنوان بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن یاد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 25 خرداد 1402
.

دوربین مدار بسته یکی از نیازهای واجب امروز اماکن و ساختمان های مسکونی و صنعتی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی نسل های جدید دوربین وارد بازار شده اند و منجر به ارتقا سطح کیفی آن شده اند. دوربین های قدیمی با نام آنالوگ شناخته می شدند که روز به روز بهتر شده و در حال حاضر دوربین های AHD از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. دوربین های جدیدتر با نام آی پی یا تحت شبکه شناخته می شوند که دارای کیفیت و فناوری جدیدتری هستند و هرچه می گذرد سهم بیشتری از بازار را نصیب خود می کنند. نصب دوربین مدار بسته AHD دوربین مدار بسته ای اچ دی نسل جدیدتر آنالوگ است که به آن دوربین اچ دی و توربو اچ دی هم می گویند. سیستم این دوربین ها به این صورت است که یک دستگاه ضبط کننده تصاویر دارند که معمولا 4، 8، 16 و 32 کانال می باشند که تعداد کانال بیانگر حداکثر تعداد دوربین است که می توان به آن متصل نمود. از هر دوربین یک کابل آنتن به دستگاه دی وی آر متصل می شود تا تصویر را به آن منتقل نماید.

معمولا برای انتقال تصویر دوربین به دستگاه تا حدود 100 متر از انواع کابل ها می توان استفاده نمود ولی برای متراژ های بالاتر حتما باید از کابل RG59 با ضخامت و درصد خلوص مس بالا استفاده نمود تا سیستم بدون اشکال کار کند. برای اتصال کابل آنتن (RG59) به دوربین و DVR از فیش BNC استفاده می شود. این فیش ها انواع مختلف پرسی و پیچی را شامل می شوند که استفاده از آنها به سلیقه نصاب مربوط می شود و به لحاظ ویژگی در کیفیت های یکسان تفاوتی ندارند. پس از نصب دوربین ها در مکان مورد نظر و کابل کشی تا دستگاه و اتصال کابل به دوربین و دستگاه می بایست نصب هارد درون دی وی آر انجام شود (باید دقت داشت قسمت زیرین هارد ضربه نخورد چون به شدت آسیب پذیر می باشد) به این صورت که ابتدا هارد را به دستگاه پیچ نموده و سپس کابلهای دیتا و تغذیه را متصل می نماییم. پس از انجام مراحل فوق نیاز به تنظیمات نرم افزاری سیستم دوربین مدار بسته است که کار ساده ای بوده و می توان تصاویر تمام دوربین ها را در یک مانیتور متصل به دی وی ار مشاهده نمود. در مجموع نصب دوربین مدار بسته AHD و آنالوگ کار نسبتا ساده ای است که با کمی مهارت می توان آنرا انجام داد.

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین مدار بسته IP به روزترین سیستم نظارت تصویری محسوب می شود که از کیفیت بالای برخوردار بوده و برای مکان هایی که وضوح تصویر بالا و یا فواصل طولانی بین دوربین دستگاه را نیاز دارند استفاده می شود. ضبط و پخش تصاویر در دوربین های ای پی توسط دستگاه NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) انجام می پذیرد. انتقال تصویر از دوربین به ان وی آر برای فواصل کوتاه از کابل های شبکه و برای فواصل طولانی از فیبر نوری یا آنتن استفاده می شود. سیستم نظارتی تحت شبکه به این صورت است که تمام کابلهای دوربین ها به یک سوئیچ شبکه وارد شده و از آن سوئیچ یک کابل به دستگاه NVR متصل می شود و انتقال تصویر تمام دوربین ها به دستگاه صورت می پذیرد. همانطور که مشخص است برای اتصال کابل به سوئیچ از سوکت شبکه استفاده می شود. نصب دوربین مدار بسته IP با توجه به اینکه به مسائل مربوط به شبکه نیز مربوط می شود نیاز به تخصص دارد و حتما باید توسط تکنسین های مجرب انجام شود. نصاب دوربین مدار بسته کار نصب دوربین علاوه بر تخصص به سلیقه و حوصله نیز نیاز دارد. نصاب دوربین باید به کابل کشی و اصول اولیه برق ساختمان تسلط نسبی داشته و همچنین با تنظیمات نرم افزاری دستگاه های ضبط تصویر دوربین آشنا باشد و مورد دیگر اینکه به نصب و راه اندازی اپلیکیشن های موبایل برای انتقال تصویر روی گوشی نیز مسلط باشد.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1402
.

برآورد هزینه برای بررسی قیمت دوربین مدار بسته

 قیمت دوربین مدار بسته و همچنین هزینه نصب دوربین مداربسته اولین مواردی هستند که پیش از اقدام برای خرید دوربین مداربسته بهتر است آنها را مورد بررسی قرار دهید؛ تا در نهایت طبق بودجه ای که دارید از میان تنوع بسیار این کالا، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. شاید برند ها مدل مشابهی با هزینه های متفاوت داشته باشند و شما با تحقیق می توانید مناسب ترین دوربین مدار بسته برای خود را بیابید. تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید و دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید. عواملی مانند: لنز، فناوری های دوربین مدار بسته، جنس بدنه و حتی محل نصب در قیمت دوربین مدار بسته تاثیرگذارند. قبل از خرید دوربین مدار بسته و نصب دوربین مدار بسته درمورد قیمت دوربین مداربسته تحقیق کنید. در واقع قیمت دوربین مدار بسته اصل را می توانید از سایت اصلی تولید کننده آن یا از نمایندگی های معتبر آن دریافت کنید تا جنس گران یا تقلبی خریداری نفرمایید.

کالا بست عرضه کننده بهترین برند های دوربین مدار بسته است و شما می توانید  برای گرفتن مشاوره در رابطه با خرید دوربین مدار بسته یا نصب دوربین مداربسته با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.بهترین دوربین مدار بسته کدام برند است؟ این روز ها برند های مختلف دوربین مدار بسته در بازار موجود است؛ اما ما کدام را انتخاب کنیم؟ برند های هایک ویژن، داهوا، شیائومی، و آیمو جزو برند های معروف و پر فروش هستند. برند های دوربین مداربسته سامسونگ، ال جی و پاناسونیک هم جزو محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند؛ اما دارای قیمت بالاتری نسبت به برند های یاد شده هستند. محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت طبیعتا با یکدیگر تفاوت های زیادی در عملکرد دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند، قیمت دوربین مداربسته نیز متغیر خواهد بود.

 برای اینکه بتوانید یک خرید دوربین مداربسته هوشمندانه داشته باشید بهتر است در ابتدا نیاز و اولویت خود را از خرید دوربین مدار بسته مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین محصول را برای رفع نیاز خود انتخاب و تهیه کنید. البته افراد ممکن است با توجه به نیازشان از دوربین، دوربین های متفاوتی را تهیه کنند.

 به عنوان مثال اگر قصد محافظت از خودروی خود را دارید باید برای خرید دوربین خودرو اقدام کنید. به عنوان مثال اگر ثبت تصاویر در طول مدت شب برای شما اهمیت بسیاری دارد، بهتر است دوربین هایی را که امکان ثبت تصاویر تمام رنگی در طول شب دارند را تهیه کنید و از خرید دوربین مداربسته IR که تصاویر شب را به صورت سیاه و سفید ثبت می کند، خودداری کنید. در ادامه به بررسی بارز ترین ویژگی های محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت تجهیزات امنیتی می پردازیم تا بتوانید خرید درستی را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1402
.

بعد از تخصص مورد مهمی که تفاوت بین نصاب خوب و معمولی را منجر می شود سلیقه و اصطلاحا تمیز بودن کار وی می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه کار دارد. دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی کالا بست بهترین تکنسین های دوربین مدار بسته را در مجموعه خود به کار گرفته تا رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید. قیمت نصب دوربین مدار بسته کالا بست همواره تلاش نموده تا در کنار فروش محصولات با کیفیت خدمات مناسبی در زمینه نصب دوربین به مشتریان خود ارائه نماید. یکی از مواردی که همواره مورد توجه مجموعه بوده است کاهش هزینه تمام شده برای مشتریان می باشد و در این راستا هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران پایین تر از تعرفه نظام صنفی محاسبه می گردد.

 خرید و نصب دوربین مدار بسته بهترین راه کار برای کاهش هزینه خرید و نصب دوربین مداربسته اینست که هر دوکار را به یک مجموعه بسپارید؛ در اینصورت هم مسئولیت گارانتی و کیفیت محصولات و هم مسئولیت راه اندازی آن بر عهده یک مجموعه است و مشتری با خیال راحت می تواند از سیستم نظارتی مورد نظر استفاده نماید. فروشگاه کالا بست مرکز فروش و نصب دوربین مدار بسته با کادری مجرب و تنوع بیش از 250 مدل دوربین بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می نماید. نصب دوربین مدار بسته روی گوشی تقریبا تمام سیستم های نظارتی موجود در بازار قابلیت نصب دوربین مداربسته روی موبایل را دارند و آنچه که اهمیت دارد وجود یک مودم برای اتصال دستگاه به اینترنت است. نصب دوربین مدار بسته در منزل استفاده از دوربین در منزل یک امر شخصی است و معمولا به جز موارد خاص مثلا برای مراقبت از کودکان یا سالمندان تقاضای استفاده زیادی ندارد و معمولا برای این قبیل موارد از دوربین های وای فای استفاده می شود. ریست رمز DVR درمحل فراموشی پسورد دوربین مدار بسته و نیاز به بازیابی رمز دی وی آر یکی از امور رایج در رابطه با سیستم های نظارتی است که به طور معمول باید دستگاه دی وی آر را به مراکز تعمیر ارسال نمود تا این کار انجام شود. یکی از خدمات مهمی که دپارتمان سیستمهای امنیتی کالا بست ارائه می نماید ریست پسورد دوربین در محل می باشد که در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

 

دوربین مداربسته چه انواعی دارد؟ دوربین مداربسته از لحاظ های مختلفی مانند پروتکل ارتباطی شبکه یا آنالوگ ، با سیم یا بدون سیم بودن، کیفیت تصویر، مقدار دید در شب، درجه حفاظت محیطی، جنس بدنه و… انواع گوناگون دارد، از این رو مهم است که هنگام نصب دوربین مداربسته با توجه به محیط و هدف خود بهترین نوع آن را انتخاب کنیم. به مشاوره برای خرید دوربین مداربسته نیاز دارم چکار کنم؟ کالا بست سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1402
.

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و ... تقسیم می شوند. این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. معروف ترین برند های دوربین مداربسته در دنیا داهوا و هایک ویژن است. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و ... را دارند.

دوربین مداربسته کالا بست

دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند  ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما حتما در مورد کیفیت تصویر و رزولوشن دوربین های مداربسته در صفحه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته مطالعه کنید. بسیاری از خریداران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند. مهم ترین پارامتر در سیستم های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است. رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود. دوربین های مداربسته از هر نوعی که باشند چه با سیم و چه بی سیم، اتصال آن ها به منبع تغذیه و دستگاه گیرنده تصویر و یا مودم اینترنت از طریق کابل انجام می شود. کابل ها انواع مختلفی دارند. کابل کواکسیال و کابل شبکه از انواع کابل های دوربین مداربسته هستند که در نصب دوربین ها از آنها استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با انواع کابل دوربین مداربسته می توانید به صفحه کابل دوربین مداربسته مراجعه نمایید. دوربین مداربسته خورشیدی دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1402
.

 دوربین وری فوکال و موتورایز دوربین وری فوکال اغلب زیر مجموعه ای از دوربین های بالت هستند که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد و یکی از استفاده های رایج آن خواندن پلاک ماشین است (به این صورت که لنز دوربین را روی قسمتی از مسیر تردد خودرو ها تنظیم می نمایند). این نوع دوربین ها که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد اگر تنظیم آن به صورت دستی باشد به آن دوربین وری فوکال و اگر دوربین مجهز به موتور برای تنظیم و چرخش لنز باشد به آن دوربین موتورایز گفته می شود. دوربین مداربسته فلزی یا پلاستیکی یکی از موارد مهم در دسته بندی دوربین ها جنس بدنه آنها می باشد. دوربین مدار بسته فلزی برای فضای باز استفاده می شود و دوربین پلاستیکی برای فضاهای سربسته. نکته قابل توجه برای انتخاب دوربین در فضاهای مختلف علاوه بر جنس بدنه IP آن می باشد که معمولا IP66 (محافظت در برابر رطوبت) و IP67 (محافطت در برابر رطوبت و گرد و خاک) هستند.

 خرید دوربین مداربسته

 دوربین مدار بسته در بازار به دو دسته برند و نونیم تقسیم می شود که دوربین های برند شامل دوربین مداربسته هایک ویژن (HIKVISION) و دوربین مداربسته داهوا (DAHUA) می شوند و دوربین های نونیم شامل تمام نام های متفرقه موجود در بازار می باشند. هرکدام از دو دسته دوربین های بیان شده دارای ویژگی هایی هستند که دوربین های برند در کیفیت مشابه با دوربین های نونیم دارای قیمت بالاتری هستند که علت آن هم در برند و خدمات و آشنایی اکثر نصاب های دوربین با آنها می باشد؛ علاوه بر این اکثر سازمان ها تمایل به استفاده از دوربین مداربسته داهوا یا هایک ویژن را به علت شناخته شده بودن آنها دارند. در خصوص دوربین مداربسته ایرانی باید در نظر داشت که شرکت دوربین مدار بسته در ایران معمولا یا نمایندگی فروش شرکتهای خارجی هستند و یا کار مونتاژ دوربین را انجام می دهند و بنابراین چیزی با عنوان محصول داخلی در زمینه سیستمهای نظارتی وجود ندارد.

دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند. این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد. دوربین مداربسته دام دوربین های مداربسته دام دارای شکل گنبدی و گرد هستند. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. بیشتر مدل های دام دارای قابلیت دید در شب هستند. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. دوربین مداربسته اسپید دام دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان (PTZ) معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و... نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست (Preset) است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1402
.

پایگاه خبری تیتر رفسنجان در سال 1401 با شعار “تلاشی برای آگاهی ” به منظور اطلاع رسانی اخبار و رویداد های شهرستان رفسنجان راه اندازی شد. اگر میخواهید تمامی اخبار روز را لحظه به لحظه مشاهده کنید میتوانید از این سایت استفاده کنید دقت داشته باشید که این سایت برای تمامی خبر ها می باشد و شما میتوانید با استفاده از آن تمامی اخبار سیاسی، اجتماعی، ورزشی و ... را مطالعه بفرمایید.

اخبار رفسنجان را میتوانید با استفاده از سایت تیتر رفسنجان به صورت لحظه ای مشاهده کنید دقت داشته باشید که شما میتوانید بر روی تمامی پلتفرم های مختلف از این سایت استفاده کنید لازم به ذکر است که شما میتوانید به صورت روزانه اخبار مهم را در این سایت مشاهده کنید و میتوان گفت این سایت خبری جزء بروز ترین رسانه های خبری کشور می باشد.

دقت داشته باشید که در سایت تیتر رفسنجان https://titrrafsanjan.ir/ میتوانید تمامی عکس ها و فیلم های خبر ها را نیز مشاهده کنید و از آنها برای شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید. سایت تیتر رفسنجان برترین رسانه خبری کشور می باشد و یکی از ویژگی های مثبت آن که مخاطبان بسیاری زیادی را نیز به خود جذب کرده است آپدیت لحظه ای آن می باشد و شما میتوانید به عنوان یک پایگاه خبری مطمئن و بروز از آن استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 20 خرداد 1402
.

هزینه دزدگیر خانه با توجه به ویژگی و کارایی آن طیفی را شامل می شود که از ارزانترین تا با کیفیت ترین آن در فروشگاه کالا بست موجود می باشد. بهترین قیمت دزدگیر منزل و اماکن را در سایت ما مشاهده نمایید. خرید دزدگیر اماکن با گارانتی فروشگاه کالا بست که بورس دزدگیر اماکن ایران است در راستای سیاست مشتری مداری فروش، نصب و تعمیر تمام دزدگیرهای موجود در بازار را پشتیبانی می نماید و علاوه بر خدمات مذکور تمام لوازم خریداری شده از این مجموعه دارای یک سال گارانتی می باشند. بهترین خرید دزدگیر منزل را با کالا بست تجربه نمایید. سفارش دزدگیر اماکن علاوه بر خرید اینترنتی انواع دزدگیر از طریق سایت و سفارش آنلاین محصولات مشتریان می توانند از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه ضمن دریافت مشاوره و در صورت لزوم بازدید رایگان توسط کارشناسان مجرب نصب دزدگیر اماکن، سفارش دزدگیر اماکن کالا بست خود را ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن از خدمات ما بهره مند گردند.

راهنمای خرید دزدگیر اماکن دزدگیر اماکن برای ارتقای امنیت محیط استفاده می شود و شامل پنل مرکزی و تجهیزات جانبی است. برای مقایسه انواع دزدگیر اماکن در در بازار ایران آن را می توان به دو دسته کلی تقسیم نمود: دزدگیر کلاسیک و دزدگیر هوشمند. دزدگیر کلاسیک دزدگیر کلاسیک z4 ultra دزدگیر کلاسیک z4 ultra تمام سیستم های امنیتی به وسیله سنسورها محیط اطراف را کنترل نموده و سپس از طریق پنل مرکزی به کاربر اطلاع می دهند که تغییری در وضعیت محیط صورت گرفته است. مبنای کار تمام دزدگیرهای کلاسیک به این صورت است و تفاوت هایی که در برند های مختلف موجود در بازار دیده می شود عبارت است از: برقراری تماس از طریق خط شهری برقراری تماس از طریق خط شهری قدیمی ترین نوع دزدگیر ها هستند و با توجه به اینکه سارق می تواند قبل از حضور در محیط سیم های تلفن را قطع نماید با گذشت زمان استفاده از این ارتباط برای اعلام هشدار منسوخ شده است.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 18 خرداد 1402
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی