.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بوتاکس طبیعی صورت را با این غذاها انجام دهید

تفریحی و سرگرمی

 

بوتاکس طبیعی صورت را با این غذاها انجام دهید

بوتاکس طبیعی صورت را با این غذاها انجام دهید 

بوتاکس عملی است که ریسک بالایی دارد و عوارض ان برهمگان آشکار است . مصرف برخی مواد غذایی به جای استفاده از کرم‌های ضدچروک و تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست موثر است.آنتونی یون جراح پلاستیک یک فصل کامل از کتاب خود را به تاثیر موادغذایی در جوانی و شادابی پوست اختصاص داد.

 

وی اظهار کرد: مواد غذایی مصرفی می تواند بر چین و چروک، سفتی،قابلیت ارتجاعی پوست و حتی میزان آفتاب سوختگی تاثیر بگذارد. این جراح پلاستیک در تحقیقات خود 8 ماده غذایی را معرفی کرد که در جوانی پوست نقش مهمی را ایفا می کنند.تخم مرغ حاوی پروتئین افزایش دهنده کلاژن پوست و ویتامین A است.

بوتاکس طبیعی صورت را با این غذاها انجام دهیداین دو ماده در کنار هم موجب سفتی و رفع افتادگی پوست می شوند،به همین دلیل توصیه شده، روزانه یک تخم مرغ به منظور جوانی پوست خود استفاده کنید.این محقق اظهار داشت: مصرف رب گوجه فرنگی یک راه آسان برای دریافت دوز مناسبی از لیکوپن و رفع پیری پوست است.

 

همچنین می تواند پوست را از آسیب ‌های آفتاب حفظ کند. مطالعات نشان داده که،خوردن روزانه پنج قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی، می تواند خطر ابتلا به آفتاب سوختگی را کاهش دهد.یک تکه شکلات با حداقل 70 درصد کاکائو ،حاوی فلاونول است که می‌تواند باعث ترمیم لکه‌های پوستی ایجاد شده در اثر نورخورشید شود و با افزایش جریان خون درخشش و شادابی پوست را به ارمغان آورد.

 

یک فنجان از این میوه‌ی تیره رنگ، معادل میزان مورد نیاز روزانه بدن از ویتامین C است. این ویتامین قابلیت ارتجاعی کلاژن‌های پوست را افزایش می دهد. مطالعه‌ سال 2012 در بریتانیا نشان داد، زنانی که اغلب از ویتامین C استفاده می کنند چین و چروک پوستی کمتری دارند.

بوتاکس طبیعی صورت را با این غذاها انجام دهیدسیب زمینی های شیرین سرشار از ماده معدنی سلنیوم است که پوست را از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند و چین و چروک های آن را از بین می برد. همچنین علاوه بر سلنیوم غنی از بتاکاروتن است که رطوبت پوست را حفظ می کند.این جراح پلاستیک اظهار داشت:

 

من چای سبز را به عنوان یک نوشیدنی بسیار مفید برای پوست و بدن به بیماران توصیه می کنم، آنتی اکسیدان ضد پیری چای سبز از قهوه سیاه و سفید بیشتر است.یک غذای سرشار از ویتامین E است که می تواند در بهبود اسکارهای پوستی و جوان سازی تاثیر زیادی بگذارد.

 

میوه با بافت روغنی و سرشار از ویتامین C ،E و بتا کاروتن است که می تواند از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کند و آن را در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند.

 



:: برچسب‌ها: بوتاکس طبیعی صورت را با این غذاها انجام دهید ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

خاطره وزیر بهداشت ازشهید بهشتی+اینستاپست

آموزش

 

وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود، خاطراتش از شهید بهشتی را نوشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ؛ دکتر هاشمی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرامش در آستانه سالروز حادثه هفتم تیر نوشت: برای او که گوهر وجودش درک نشد در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هفتم تیر با نام شهید بزرگوار «آیت الله دکتر سیدمحمد بهشتی» پیوندی جاودانه دارد.
خاطره وزیر بهداشت ازشهید بهشتی+اینستاپست

هاشمی در ادامه نوشت: او را شهید مظلوم می‌نامند و همه ما بارها این عبارت را شنیده‌ایم که «بهشتی مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید». چگونه است که ناطقی ادیب و ادیبی سخنور، اندیشمندی فرهیخته و سیاست‌مداری دین‌دار، تکیه زده بربالاترین مناصب کشور، مظلوم خوانده می‌شود؟قطعا یکی از دلایلش آن است که شهید بهشتی، نه در دوران حیات و نه پس از آن، آنگونه که می اندیشید و باور داشت، شناخته نشد.

آن‌ها که شاهد حوادث سال‌های نخستین استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، مناظره‌های رودرروی آن بزرگ‌مرد را با سران گروه‌های مارکسیستی و آن‌ها که با عقاید و ایدئولوژی او مخالف بودند، به یاد دارند.

در کنار صلابت گفتار، قدرت استدلال وتسلط بر مباحث مطرح شده، آن‌چه از آن گفت‌وگوهای چالش برانگیز در روزهایی پر التهاب در ذهنم به یادگارمانده، متانت، ادب و احترام او در برابر کسانی است که تا حد انکار وجود خدا پیش می‌رفتند؛ و این را چه نیک از سیره اجداد طاهرینش پیامبر خدا و ائمه هدی(ع) آموخته بود.

باور من این است که سیدمحمد بهشتی، در کنار علمش به واسطه سعه صدر و حلمش، بهشتی شد. همان که در دوران حیاتش هم مظلوم ماند و گوهر ناب وجودش آن‌طور که باید درک نشد؛ چرا که با خدایش عهد بسته بود و می‌دانست، عمر گران‌بها و کوتاه را نباید به پاسخ زیاده‌گویان، بیهوده گذراند.

در ایام سالگرد شهادت آن قافله سالار انقلاب اسلامی، این جمله از وصیت نامه او را به یادگار در ذهن و دل خود بنشانیم که «در زندگی بیش از هر چیز به فروغ الهی که در دل انسان‌هاست اهمیت دهید» و به یاد داشته باشیم، احترام، ادب، بردباری و اعتقاد قلبی به گفت‌وگو به جای مجادله، گوهرهای گران‌بهایی است که خدای مهربان در وجود یکایک ما به ودیعه نهاده است و همیشه دوران، برای زیستنی انسانی و داشتن آرامش در زندگانی به آنها نیازمندیم.


:: برچسب‌ها: خاطره وزیر بهداشت ازشهید بهشتی+اینستاپست ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.
saregh_200.jpg

سلامت و پزشکی

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با ارسال عکس به رسانه ها از شهروندان درخواست کرد سارق را شناسایی کنند و اگر از وی اطلاعی دارند با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ سیروس حیدری گفت: در دهم شهریور ماه سال گذشته بانک کشاورزی واقع در بلوار دهخدا در شهرک گلستان شیراز توسط دو نفر سارق جوان حدودا 24 ساله با سر و صورت پوشیده به صورت مسلح سرقت شد و سارقان پس از سرقت، با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک متواری شدند.

saregh_200.jpg

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه چهره یکی از سارقین قبل از ورود به بانک در دوربین های مداربسته ضبط شده است، حسب دستور بازپرس این پرونده از شهروندان درخواست می شود در صورتی که می توانند سارق را شناسایی کنند، مراتب را با بازپرس شعبه 17 دادسرای جنایی شیراز و یا تلفن های 0712174128 و 0712184014 و 110 به پلیس اطلاع دهند.

 



:: برچسب‌ها: دزد جوان را شناسایی کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.
388321_790.jpg

 

رویترز تصویری جالب از فرار یک شترمرغ کوچک-امو- از آتش سوزی شهر پوتروی آمریکا منتشر کرده است.حیوان زبان بسته چنان از آتش فرار می کند که دیگر با مامور آتش نشانی و دویدن در وسط بزرگراه کاری ندارد!

فرار یک شترمرغ از آتش سوزی

 

 



link



:: برچسب‌ها: عکس: فرار یک شترمرغ از آتش سوزی آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

بازتاب درگذشت سلحشور در رسانه‌های عربی

 

رسانه های عربی ضمن ارائه بخشی از زندگینامه سلحشور کارگردان جهانی به آثار قرآنی و دینی دیگر وی همچون «مردان آنجلس» اشاره کردند که در کشورهای عربی هم پخش شده بود.

به گزارش مشرق، زنده یاد فرج‌الله سلحشور با مجموعه تلویزیونی پرطرفداری چون «یوسف(ع)»
نه‌تنها در ایران بلکه نزد بسیاری از مخاطبان در کشورهای همسایه و کشورهای
عربی شناخته‌شده بود و از این‌رو خبر درگذشت وی با عکس‌العمل تاسف‌بار
رسانه‌های خارجی همراه شد.

به نحوی که برخی رسانه‌های جهان عرب ضمن انتشار
خبر درگذشت این هنرمند ارزنده وی را تابوشکن خواندند که کارهای جنجالی
می‌ساخت!

پایگاه‌های خبری و روزنامه‌هایی مانند «اتحادیه رادیو تلویزیون»
مصر، «پایگاه العهد» لبنان، «السومریه» عراق، «الیوم السابع» مصر، ارم نیوز
مصر، روزنامه الوسط بحرین، «اخبار قطر» کشور قطر، الخبر پرس، موجز مصر،
صحیفه الساعه، اخبار الامه و عیون‌الخلیج این خبر را منتشر کردند و ضمن
ارائه بخشی از زندگینامه این کارگردان جهانی به آثار قرآنی و دینی دیگر وی
همچون «مردان آنجلس» اشاره کردند که در کشورهای عربی هم پخش شده بود.

رسانه‌های عربی همچنین به تلاش‌های فرج‌الله سلحشور برای ساخت سریال
موسی(ع) اشاره کردند و به بازتاب نگاه‌های داغدار برخی هنرمندان در ایران
مانند مصطفی زمانی پرداختند.



:: برچسب‌ها: بازتاب درگذشت سلحشور در رسانه‌های عربی ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

با هزینه شخصی برای ریو آماده می‌شویم/جودو در اختیار سجادی است!




با هزینه شخصی برای ریو آماده می‌شویم/جودو در اختیار سجادی است!



لینک



:: برچسب‌ها: با هزینه شخصی برای ریو آماده می‌شویم/جودو در اختیار سجادی است! ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

آرامش با شنیدن موسیقی

پزشکی و سلامت

 

 

 موسیقی برای ارامش دادن افراد شنوند چه تاثیراتی می تواند بگذارد و فواید مهم شنیدن موسیقی چیست کدام سبک ها از موسیقی در این زمینه مفیدتر هستند؟

 موسیقی می تواند به شما کمک کند تمرکز خود را حفظ کنید، در کار خود عمیق شوید، و کارهایتان را با رضایت بیشتری انجام دهید. اما همه اینها در صورتی محقق می شود که موسیقی درستی برای کار کردن انتخاب کرده باشید.

در پژوهشی که در سال ۲۰۱۰ انجام شده و در مجله روانشناسیِ شناختی به چاپ رسیده آمده است: «جذب و به یاد آوری اطلاعات تازه زمانی به بهترین نحو صورت می گیرد که فرد به موسیقی گوش ندهد». اما در ادامه آمده است «وقتی متخصصی با تجربه بخواهد به تمرکز و آرامش لازم برای انجام کاری برسد که پیش از آن بارها آن را انجام داده است، گوش کردن به موسیقی حین کار می تواند عملکرد او را بالا ببرد». بنابراین اگر مثلاً طراح هستید و قصد دارید کارهای خسته کننده فتوشاپی انجام دهید، شاید بهترین کار این باشد که هدفون خود را روی سرتان بگذارید و حین کار از موسیقی مناسب لذت ببرید. اما چه نوع موسیقی برای کار کردن مناسب است؟

۱- موتزارت و اثر موتزارت

اثر موتزارت به این معناست که گوش کردن به انواع خاصی از موسیقی و به طور اخص آثار کلاسیک موتزارت، توانایی فرد در تفکر بلند مدت را افزایش می دهد و احتمال یافتن راه حلی انتزاعی برای مشکلات منطقی را بالا می برد. دلیل این امر می تواند آن باشد که موتزارت و بسیاری از هم عصران او جدای از آثار هنری زیبایی که خلق کرده اند، برای این کار به نوعی با محاسبات گوناگون این کار را انجام داده اند. موسیقی کلاسیک به شدت منطقی است و از قوانین و الگوهای موسیقایی متعددی پیروی می کند، چند لایه است و از جهات گوناگون ساختارمند محسوب می شود.

۲- موسیقی مناسب برای شخص شما

پژوهش انجام شده از سوی دانشکده مدیریت دانشگاه نورث وسترن در سال ۲۰۱۴ نشان داد گوش کردن به موسیقی مناسب برای هر فرد، می تواند تأثیر قابل توجهی روی خلق و خوی او و تمایلش برای در دست گرفتن ابتکار عمل داشته باشد. در مقاله دیگری نیز که بر اساس تحقیقات درِک روکر نوشته شده آمده است «توانایی موسیقی در انرژی بخشیدن به افراد خارج از استادیوم های ورزشی نیز کاربرد هایی دارد. ورزشکاران حرفه ای پیش از وارد شدن به صحنه مسابقه، برای قرار گرفتن در حالت ذهنی قدرتمند و مناسب برای رقابت، موسیقی گوش می دهند.

به همین ترتیب هر کس دیگری نیز در موقعیت های خاصی که می خواهد خود را در موضع قدرت قرار دهد می تواند از انرژی موسیقی بهره بگیرد. مثلاً اگر جلسه ای با رئیس یا یکی از مشتریان مهم خود دارید یا قرار است در جلسه مصاحبه شغلی شرکت کنید، می توانید برای قرار گرفتن در بهترین حالت ذهنی، از آن نوع موسیقی کمک بگیرید که خودتان احساس می کنید شما را در این حالت قرار می دهد.

۳- موسیقی بی کلام

آزمایشی که اخیراً توسط کارول اسمیت و لری موریس از دانشگاه تنسی انجام شده نشان می دهد دانشجویانی که در دوره امتحانات خود به موسیقی با کلام گوش کرده بودند در مقایسه با دانشجویانی که در همین مدت موسیقی بی کلام گوش کرده اند عملکرد ضعیف تری داشته اند.

تحلیل کلام می تواند برای مغز بسیار تعارض آفرین باشد، به ویژه وقتی کاری که انجام می دهید به جای جنبه بصری، جنبه زبانی داشته باشد. به این ترتیب کلماتی که در کلام موسیقی به کار رفته اند با کلماتی که مثلاً در حال مطالعه آنها هستید تداخل خواهند داشت و نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد. اما برای کارهایی مثل ادیت کردن عکس که جنبه بصری دارند، گوش کردن به موسیقی بی کلام می تواند ایده آل باشد.

۴- صدای طبیعت و صداهای محیطی

بر اساس پژوهشی که در ژورنال جامعه متخصصان آکوستیک آمریکا به چاپ رسیده، «کیفیت صوتی محیط کار، به واسطه رعایت ملزوماتی مثل حفظ حریم خصوصی و میزان سر و صدای فضا، بر اثربخشی، کارایی، و رضایت کارکنان سازمان ها تأثیرگذار است». صداهای طبیعی پس زمینه می توانند بدون آنکه مثل موسیقی با کلام حواستان را به خود پرت کنند، در غرق نگاه داشتن شما در هر کاری که انجام می دهید نقش بسیار مؤثری داشته باشند.

۵- موسیقی مثبت و انرژی بخش

هرچه باشد، هدف از گوش سپردن به موسیقی این است که حالت احساسی شما را به وضعیت بهتری ببرد؛ وضعیتی که برای آن لحظه مناسب تر به نظر می رسد. آهنگ های انرژی بخش به بهترین نحو می توانند این کار را برایتان انجام دهند.

بر اساس تحقیق یاد شده در بالا، «موسیقی می تواند به عنوان یک محرک انتزاعی، درست مثل پاداشی که با انتقال دهنده های عصبی دوپامین ارتباط برقرار می کند، احساسات رضایتمندی و عطش بیشتر را در شما برانگیزد». به بیان ساده، موسیقی مثبت و انرژی بخش به شما انرژی مثبت می بخشد.

۶- موسیقی بازی های رایانه ای

اگر هیچ یک از گزینه های دیگر نتیجه ندادند، شاید آنچه که به آن احتیاج دارید موسیقی متن بازی های رایانه ای باشد. موسیقی متن بازی های رایانه ای عنصری حیاتی از این بازی ها به شمار می روند که اساساً با هدف متمرکز نگه داشتن گیمر برای مدتی طولانی ساخته شده اند. پس دلیلی وجود ندارد که نتوانند همین کار را برای کسانی که قصد دارند چندین ساعت متوالی کار کنند انجام دهند.



:: برچسب‌ها: آرامش با شنیدن موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

تقویت اراده و رسیدن به هدف

پزشکی و سلامت

 

 

 اراده شما در موفق شدنتان نقش سرنوشت سازی را ایفا میکند اگر می خواهید به موفقیت برسید بهتر است از برخی روش های موثر برای بالابردن روحیه تان کمک بگیرید

داشتن روحیه ای محکم و اراده ای استوار برای رسیدن به موفقیت، فرصت های بیشتری پیش روی هر فردی قرار می دهد. همین دو عامل شما را در برابر شرکت هایی قرار می دهد که دوست دارید به آنها فروش داشته باشید، یا آنکه شما را ترغیب می کنند روی اینترنت با کسانی ارتباط بگیرید که از لحاظ مرتبه شغلی نسبت به شما در سطح بالاتری قرار دارند.

تا جایی که به توسعه کسب و کار ارتباط پیدا می کند، متمرکز شدن روی آنچه که بیشتر از هر چیز دیگر از آن لذت می برید اهمیت زیادی دارد. اما گاهی اوقات زندگی سد راه می شود و به خاطر موارد زیر مشکلاتی به وجود می آید:

  • عدم بهره مندی از تجربه کافی
  • احساس اجبار به ادامه راه
  • احساس کمترین لذت از بهترین جریان درآمدی
  • عدم قطعیت پیرامون چگونگی تغییر یا محل مناسب آن
  • عدم اعتماد به نفس در پیش بردن ایده ها و دیدگاه های شخصی

تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره شد معمولاً در تار و پود یکدیگر تنیده شده اند. از طرف دیگر همه چیز برای تازه کار ها سخت تر است. تازه کار ها بیشترین درس ها را باید فرا بگیرند، بیشترین مشاهدات را باید داشته باشند، بیشترین یافته ها را به کار بگیرند و بیشترین اصلاح را روی آنها انجام دهند. احساس اغلب افرادی که تازه در مسیر موفقیت قدم می گذارند این است که دارند از صفر شروع می کنند و به همین جهت نسبت به موفقیت خود دچار تردید می شوند.

داشتن چشم اندازی دراز مدت همیشه و در همه حال، به حفظ انگیزه و تشویق شما به تلاش بیشتر کمک خواهد کرد. توجه کردن به نقاط عطف کوچک، تجربه لذت بخش بالا رفتن از این گودال ذهنی را در انسان تقویت می کند. همین که نور خورشید را بر صورت خود احساس کردید، باید چشم انداز بزرگ تری برای موفقیت های خود در نظر بگیرید. این کار را به یک عادت نیم سالانه بدل کنید. بزرگ تر کردن تدریجی چشم انداز به پیشرفت شما سرعت می بخشد. رسیدن به موفقیت معمولاً بیشتر از آنچه که تصور می شود طول می کشد، اما با تلاش خستگی ناپذیر در جهت چشم اندازی بزرگ تر، بالاخره به آن خواهید رسید.

وقتی موفقیت به پشت در خانه شما رسید، و احساس کردید در جایگاه با ثباتی قرار گرفته اید، زمان آن فرا رسیده که قدم های بعدی خود را تجسم کنید. اینکه از کجا آمده اید و به کجا می خواهید بروید را مدام مرور کنید و از خودتان بپرسید. به این فکر کنید که اگر مشکل مالی نداشته باشید یا مانعی سر راهتان نباشد، نهایتاً می خواهید چه کسی باشید؟

خود را در نکات مثبت و منفی شخصیتی که دوست دارید باشید غرق کنید و تمام زوایای آن را بسنجید. مشخص کنید آیا عوامل بازدارنده ای که در این مسیر پیش روی شما قرار می گیرند بیش از اندازه بزرگ اند یا آنکه قادر خواهید بود این موانع را نیز مثل قبلی ها پشت سر بگذارید. سپس برای رسیدن به چیزهایی که به رسیدن شما به آن نقطه کمک می کنند طرح تازه ای بریزید.

اشتیاق عنصری حیاتی برای پیشرفت به سمت هدف دلخواه است. با در میان گذاشتن بزرگ ترین دل مشغولی هایتان با دوستان و همقطاران نزدیک خود شروع کنید. خود را برای شنیدن منفی ترین نظرات آماده کنید. با این وجود نظرات منفی آنان را نیز در ذهن خود داشته باشید تا مطمئن شوید چیزی را از قلم نیانداخته اید. سپس بهترین توصیه ای که می شنوید را بگیرید و آن را در طرح خود به کار ببندید.

با در نظر گرفتن محتاطانه افکار منفی به همراه بهترین توصیه، قادر خواهید بود برای رسیدن به چشم انداز جدید خود رویکردی متعادل در پیش بگیرید و به این ترتیب برای قشر بزرگ تری از افراد جذابیت پیدا خواهید کرد. مزیت انجام همه این کار ها این است که با خارج شدن از محدوده آسایش خود، توان موفقیت خود را چند برابر کرده اید. از طرف دیگر نیز به خاطر داشتن یک برند شخصی قدرتمند از سوی دیگران مورد تحسین واقع خواهید شد.

با رسیدن به موفقیت، از طریق اَشکال مختلف ارتباطی به دنبال راه هایی برای به اشتراک گذاشتن بهترین درس هایی باشید که در این مسیر فرا گرفته اید. این کار شما را در حوزه فعالیت تان در موقعیت یک رهبر قرار خواهد داد. به یاد داشته باشید خارج شدن از محدوده آسایش در نهایت شما را به آرامش خواهد رساند.



:: برچسب‌ها: تقویت اراده و رسیدن به هدف ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 4 تير 1395
.

آموزش استفاده از سرویس کاهش پینگ در Ps4 و Ps3

برای استفاده از سرویس کاهش پینگ پینگلر در پلی استیشن سه راه دارید:

1. داشتن یک عدد لپ تاپ + یک عدد مودم وای فای + یک عدد کابل Lan

2. داشتن Pc + دو عدد کارت شبکه اترنت (لن) + دو عدد کابل Lan + یک عدد مودم دارای پورت اترنت (Lan)

3. داشتن Pc + یک عدد کارت شبکه وایرلس + یک عدد کابل Lan + یک عدد مودم وای فای

توصیه پینگلر استفاده از راه دوم می باشد (اما اگر به لپ تاپ دسترسی دارید از روش اول استفاده کنید) . نمونه کارت شبکه برای استفاده از راه دوم : لینک

توجه : در نظر داشته باشید که در اکثر مواقع در اتصال توسط کابل لن پینگ بسیار بهتری خواهید داشت در مقایسه با اتصال از طریق وایرلس

مرحله 1 : ابتدا به کنترل پنل رایانه خود رفته و بخش Network and sharing center را باز کنید .

 

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_1

مرحله 2 :

در صفحه ی باز شده از منوی سمت چپ بر روی Change Adaptor Settings کلیک کنید

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_2

مرحله 3 :

بر روی کارت شبکه ای که از رایانه/لپ تاپ به کنسول متصل می باشد راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید (معمولا Ethernet | در غیر اینصورت Local Area Connection)

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_3

مرحله 4 :

گزینه ی Internet P rotocol Version 4 (TCP/IPV4) را انتخاب کرده و بر روی Properties کلیک کنید

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_4

مرحله 5 :

اطلاعات را دقیقا مانند تصویر زیر وارد کنید.

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_5

مرحله 6 :

در این مرحله باید کانکشن را بصورت دستی بسازید . آموزش لازم را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید :

آموزش ساخت کانکشن در ویندوز

مرحله 7 :

بعد از ساخت کانکشن وارد بخش Propertise آن شوید. از منوی Sharing گزینه اول را فعال کرده و در قسمت Home networking connection همان کارت شبکه ای را انتخاب کنید که در مرحله 5 بر روی آن آی پی ست کردید (Ethernet یا Local Area Connection) –> (همان کارت شبکه ای که کنسول به آن متصل است)

 

وصل-شدن-به-سرویس-کاهش-پینگ-در-PS4_6

در صورت مشاهده ی هرگونه پیغام بر روی Ok کلیک کنید. در نهایت توسط نام کاربری و کلمه عبور اکانت خود به کانکشن متصل شوید.

مرحله 8 :

جهت اعمال تنظیمات لازم روی پلی استیشن به منوی Settings رفته و سپس وارد بخش Network شوید.

ps4-network

مرحله 9 :

آی پی و سایر موارد زیر را در بخش تنظیمات دستی (Manual) کنسول وارد کنید

Ip : 192.168.137.228

Subnet Mask : 255.255.255.0

Getaway : 192.168.137.1

Primary Dns : 192.168.137.1

Secondary Dns : –

در صورتی که تمام مراحل را به دقت انجام داده باشید اتصال موفقیت آمیز خواهد بود و شما به سرویس کاهش پینگ متصل می شوید . 



:: برچسب‌ها: سرویس کاهش پینگ , آموزش استفاده از سرویس کاهش پینگ در Ps4 و Ps3 ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 31 ارديبهشت 1395
.

 test1234567887776323



:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 25 ارديبهشت 1395
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی