.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فیلم/ علوی وزیر اطلاعات برای ادامه وزارت خود به نمایندگان مجلس چه گفت؟



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3



:: برچسب‌ها: رفع خطای 1009 در اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 21 مرداد 1396
.

SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

  • SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر آدینه در خلال سی و پنجمین یادواره شهدای قلعه نو خرقان بخش بسطام ضمن اشاره به راه‌های نفوذ دشمنان در ایران اسلامی، ابراز داشت: جنگ نرم و عملیات روانی مختص به امروز یا دیروز انقلاب اسلامی نیست، هجمه روانی از ابتدای خلقت بشر بوده و حتی از مادها نمونه‌های آن با پوشیدن صورتک‌هایی برای ایجاد رعب و وحشت روانی در بین جوامع رواج داشته است.

     

    وی بابیان اینکه امروز اما شکل نوینی از جنگ نرم و عملیات روانی را شاهد هستیم، افزود: در برهه کنونی دشمنان برای القای دشمنی خود و حس مقابله دنیا با اسلام، به ابزارهای مختلفی متوسل می‌شوند که نخستین آن‌ها ایران هراسی است.

     

    تحریف و سانسور دو سلاح مهم دشمن در جنگ نرم

     

    فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: دشمنان با جنگ نرم و تبلیغات سوء به دنبال ایران هراسی در منطقه بوده و در این راه از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند، این دشمنان اما با در دست داشتن سلاح دوم یعنی تحریف و سانسور، به دنبال بزرگنمایی برخی نکات و کاستی‌های ما در دنیا هستند.

     

    اسماعیلی بیان داشت: سلاح سانسور از سوی دشمن برای بریدن و قطع ساختن مزیت‌های ایران اسلامی و عدم نمایش واقعیت‌ها در دنیا به کار گرفته می‌شود و در این راه هیچ هدفی جز ایستادن در برابر اسلام ناب محمدی(ص) وجود ندارد.

     

    وی بابیان اینکه امروز دشمنان از اسلام آن چیزی را نشان می‌دهند که خودشان میل دارند، تصریح کرد: جوانان ما در عرصه هستند و تا ابد ماندگار خواهند بود و این ماجرا را درک می‌کنند، اما متأسفانه هستند عده قلیلی که موجب می‌شوند تا فتنه‌هایی مانند ۸۸ در کشور ایجاد شود، این‌ها همان زائیده‌های تحریف و سانسور هستند.

     

    غرب جنایات و تبعیض نژادی‌هایی درون خود را سانسور می‌کند

     

    فرمانده پداجا همچنین گفت: غرب جنایات و تبعیض نژادی‌هایی درون خود را سانسور کرده و یک چهره دموکراتیک و آزاد و بهشت گونه از خود نمایش می‌دهد تا عده‌ای را فریب دهند لذا باید هوشیار بود چراکه این امر نیز نمونه‌ای از جنگ نرم دشمنان است.

     

    اسماعیلی بابیان اینکه بزرگنمایی و کوچک نمایی دیگر ابزار جنگ نرم دشمنان است، ابراز داشت: رجزخوانی برای دشمنان اشتباهی بزرگ و سهل‌انگاری و سهل اندیشی است، رجزخوانی برای دشمنی که چنگ و دندان نشان می‌دهد معنایی ندارد و باید در میدان پاسخ او را با مشت محکم داد.

     

    وی افزود: باید در برابر عملیات جنگ نرم دشمنان ایستادگی کرد و یاوه‌گویی‌هایشان پاسخ محکم داد.

     

    رصد آسمان ایران در ۳۷۰۰ نقطه 

     

    فرمانده قرارگاه عملیاتی خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه این قرارگاه سه هزار و ۷۰۰ نقطه در سراسر ایران اسلامی برای رصد آسمان دارد، گفت: قرارگاه پدافند جوان‌ترین کارکنان نیروهای مسلح را در خودش دارد، اما پختگی خاصی در درون خود احساس می‌کند چراکه کارکنانش، شهدا را می‌بینند و ما معتقد هستیم انقلابی گری در لحن نیست بلکه در رفتار است و امروز پدافند هوایی ارتش ۲۴ساعته و همیشه بیدار، آگاه و هوشیار در برابر کوچک‌ترین تحرکاتی علیه مرزوبوم ایران اسلامی ایستادگی می‌کند.

     

    اسماعیلی بابیان اینکه پدافند هوایی پاسخ رجزخوانی دشمنان را در میدان نبرد می‌دهد، ابراز داشت: دشمنان هرچه می‌خواهند مبالغه کنند، ما سراپا ایستادگی خواهیم بود که نمونه‌های آن‌ها به‌کرات مشاهده کردیم، برای مثال هواپیمای آر کیو ۱۷۰ که لبه فنّاوری‌های روز آمریکا بود، چگونه اسیر شد؟ آن‌هم هواپیمایی که با ماهواره هدایت می‌شد و می‌تواند خودش، خودش را منهدم کند این چگونه به دست متخصصان ایران اسلامی بر زمین نشانده شد؟ و این اقتدار ایران اسلامی در بحث دفاع است.

     

    وی افزود: فتنه گران نمی‌دانند خون شهدا در مملکت ما کاری کارستان کرده که هر فتنه‌گری در هر زمان و مکانی که بخواهد عرض‌اندام کنند، حتی نوجوانان ۱۰ ساله حاضر در این محفل زبان آن‌ها را از حلقومشان بیرون می‌کشند این هم برای دشمنان خارجی است و هم برای دشمنان داخلی، ما اگر امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم، همه این‌ها درست و قابل‌قبول است اما این‌ها ربطی به دشمنان ندارند، دشمن قرار نیست مشکلاتمان را حل کند ما رهبر آزاده‌ای داریم که هرکجا هر خدمتگزاری بخواهد کم‌توجه به مردم باشد، فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

     

    هواپیمای نظامی دشمن را در بندرعباس بر زمین نشاندیم

     

    فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان نیز گفت: شما نباید از گزینه‌های روی میز دشمنان بترسید، چراکه پایه‌های این میز، تماماً، موریانه خورده است و من از دشمنان می‌پرسم هواپیمای جاسوسی هرمس کجا نابود و چشم نامحرم شما از ایران اسلامی کجا کور شد؟ باید بترسید، چراکه قرارگاه پدافند هوایی بیدار است.

     

    اسماعیلی بابیان اینکه هواپیمای نظامی دشمن با ۱۰۸نظامی که افتخار می‌کرد با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی ساخته‌شده، تحت پوشش مسافربری قصد عبور از فضای ایران اسلامی را داشت و وقتی این هواپیما در بندرعباس بر زمین نشست، از ملت خوب ما که وارث شهدا هستند، عذرخواهی کردید چراکه ملت ما وارث خون شهدا هستند و ما شمارا با تجهیزات خودمان بر زمین نشاندیم و اگر رعایت نکنید، ادب خواهید شد ما مماشاتی با دشمنان نداریم.

     

    وی بابیان اینکه در عرصه سیاسی چانه‌زنی‌ها آداب خودش را دارد، گفت: سربازان این مملکت چانه‌زنی سیاسی نمی‌کنند سربازان تنها اقدام می‌کنند و چه‌بسا این کلمه برای مردم شاهرود با اهدای بیش از یک هزار شهید گلگون‌کفن، کلمه‌ای نامأنوس نیست.

     

    دشمن به دنبال ایجاد وضع ناامیدی و تشویش در جامعه است

     

    فرمانده پداجا افزود :امروز گرانی، مشکلات، نارسائی‌ها و اقتصاد بر مردم فشار می‌آورد اما باید گفت این‌ها ربطی به دشمنان ندارد آن‌ها نه برای ما صندوق رأی گذاشتند، نه ما را هدایت کردند و نه ما را همراهی کردند که امروز مشکلات را بر گردنشان بگذاریم دشمنان در تنها چیزی که شرکت کردند، صفوف شیطانی استکباری است.

     

    اسماعیلی گفت: خدمتگزاری اگر سهل‌انگار باشد طبق قانون به مجلس احضار می‌شود و نماینده‌های مردم رأی می‌دهند، اما دشمنان این تفکر را القا می‌کنند تا بگویند این قدرت ما است که شما دچار این مشکلات هستید.

     

    وی بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد وضع ناامیدی و تشویش در جامعه است، ابراز داشت: شایعه‌پراکنی مستمر، بین نیروهای مسلح رأی و نظر ایجاد کردن، برخی سازمان‌ها را به جان هم انداختن، ترور شخصیتی کردن و ... از ابزار دشمنان است، لذا ما بااقتدار به این دشمنان می گوییم که شما چه‌کاره هستید برای این مردم تعیین تکلیف می‌کنید؟ این اختلافات بین اقوام، لشگری و کشوری طبیعی است، اختلافی که نهایتاً یک سلیقه از داخلش بیرون آید اما تحریف آن، ابزاری برای جنگ نرم دشمنان است.

     

    فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ترویج فرهنگ وارداتی را مهم‌ترین ابزار دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام دانست و تصریح کرد: امروز تمکین از ولایت فقیه، خاری در چشم دشمنان است همان‌طور که فوکویاما در جمع صهیونیست‌ها می‌گوید«اگر اسرائیل می‌خواهد به شیعیان ضربه بزند، باید بال‌سرخ امام حسین(ع) و بال سبز مهدویت را از ایشان گرفت و درنهایت شیعه یک زره دارد که آن نیز ولایت‌فقیه است و اگر بتوانید این زره را از تن شیعیان بیرون آورید، قطع کردن بال‌های شیعیان کاری ندارد» لذا باید دانست که روی سخنان فوکویاما، همان ترویج فرهنگ وارداتی است که به ولایت ضربه می‌زند.



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 13 اسفند 1395
.

ماجرای جنجالی ازدواج لیلا بلوکات با والیبالیست مشهور - ایران ناز

  • ماجرای جنجالی ازدواج لیلا بلوکات با والیبالیست مشهور - ایران ناز

    به گزارش ایران ناز شایعات اخیر درباره بازیگر زن مشهور کشورمان ، باعث ناراحتی و واکنش او شد ! این بازیگر زن مشهور شایعات ازدواجش با یک ورزشکار معروف را رد کرد .

    ماجرا ازین قرار است که خانم لیلا بلوکات از شایعاتی که درباره رابطه اش با چند ورزشکار بر سر زبانها افتاده بود گلایه کرد. لیا بلوکات بازیگر کشورمان به انتقاد از شایعاتی که درباره او منتشر می شود پرداخت!  این روزها شایعاتی درباره لیلا بلوکات بازیگر و ستاره سابق فوتبال به گوش رسیده است که واکنش های این بازیگر را به دنبال داشته است. لیلا بلوکات می گوید که به دلیل روابط کاری‌اش با آدم‌های گوناگونی در ارتباط است.

    لیلا بلوکات در پاسخ به این سوال که «بدترین شایعه‌ای که در مورد خودش شنیده‌، چه بوده‌است؟» می گوید:«ارتباط من با یک والیبالیست، البته بد نیست به این نکته اشاره کنم، چون من آدم ورزشی هستم، قطعا با افراد ورزشی زیادی در ارتبال خواهم بود، والیبالیست، فوتبالیست، حتی کشتی گیر و… این رفت و آمدها باعث شده تا شایعاتی به وجود بیاید.

    دلیل دیگر شیوع این حرف و حدیث‌ها درباره من به دلیل خیریه‌هایی است که راه اندازی کرده‌ام و از افراد ورزشی و دیگران کمک خواسته‌ام تا در این کار پسندیده با من همراه باشند.

    شایعه‌ای دیگر این که من با یکی از بچه‌های تیم والیبال ازدواج کرده ام! و به علت این که با آقای علی کریمی برای کارهای خیریه پیشتر در ارتباط و تعامل هستم، شایعه شده بود با ایشان دوست هستم و ..

    به دلیل روابط کاری‌ام، با آدم‌های گوناگونی در ارتباط هستم. قطعا این بدان معنی نیست که با هر کسی اسلام و احوالی پرسی می کنم، رابطه دارم و قرار است ازدواج کنم! متاسفانه این شایعات در زندگی شخصی هر فردی تاثیرگذار خواهد بود.

    الان یک دختر مجرد هستم اما اگر متاهل بودم، قطعا با همسرم به مشکلاتی برمیخوردم. خداروشکر افراد نزدیک و خانواده‌ام، مرا به خوبی می‌شناسند. یک بار شایعه شده بود من تصادف و فوت کرده‌ام؛ برای چند ساعتی خانواده من نگران شدند یا این که شایعه شده بود خارج از کشور زندگی می‌کنم، این موضوع باعث شد خیلی از کارگردانان نتوانند با من قرارداد ببندند و …»



:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 13 اسفند 1395
.

آیا خانم های باردار می توانند به مسافرت بروند؟

  • آیا خانم های باردار می توانند به مسافرت بروند؟

     مسافرت خانم های باردار با هواپیما

    اگر خانمی مشکل خاصی نداشته باشد با اجازه پزشک خود, می تواند سفر برود

    مطالعات نشان می دهد، در صورتی که حاملگی بدون عارضه باشد، سفر کردن اثر مضری بر روی آن ندارد. اما مسافرت خانم های باردار با چه شرایطی باید باشد؟

    اگر خانمی مشکل خاصی نداشته باشد و به شرط اینکه قبل از برنامه ریزی برای مسافرت معاینه شود و اجازه سفر و نکته های لازم را دریافت کند، می تواند سفر برود.

    بهترین زمان برای مسافرت خانم های باردار
    بهترین دوره در سه ماهه دوم یا نیمه بارداری است یعنی بین ۱۴ و ۲۸ هفته.بیشتر اورژانسهای بارداری در سه ماهه اول و سوم اتفاق می افتد. بعد از ۲۸ هفته تحرک مشکلتر می شود و نشستن برای مدت طولانی نیز سخت می باشد. اما طی نیمه بارداری، انرژی بازگشته و تهوع بارداری اتمام یافته و هنوز تحرک راحت است. اغلب سریعترین راه مسافرت خانم های باردار بهترین است.

    بیماری های شایع زنان باردار در سفر
    مسمومیت غذایی در اثر مصرف موادغذایی آلوده، عفونتهای ادراری ناشی از رعایت نکردن بهداشت ناحیه تناسلی، دردهای عضلانی و شکمی در اثر خستگی یا کم خوابی سفر، لخته شدن خون در عروق در اثر بی حرکتی، کم آبی بدن و عفونتهای ایجاد شده از شایعترین خطراتی هستند که ممکن است، زنان باردار را حین سفرهای نوروزی تهدید کنند.

    زنان باردار باید قبل از سفر با پزشک معالج خودشان مشورت کنند و هرگاه حین سفر علائم خطرناکی مانند ورم پا همراه با درد یا تغییر رنگ، خونریزی یا ریزش آب و قطع حرکات جنین مشاهده کردند باید در اسرع وقت نزد پزشک مراجعه کنند تا به طور اورژانسی درمان شوند.

    مسافرت خانم های باردار با هواپیما
    بهترین زمان برای مسافرت خانم های باردار در اواسط بارداری و در هفته ۱۴ تا ۲۸ بارداری می باشد چرا که خطر زایمان زودرس و سقط جنین کمتر است. بسیاری از خطوط هوایی پرواز در ماه آخر بارداری را منع می کنند یا گواهی پزشکی درخواست می کنند. بعضی سفر بعد از هفته ۳۶ بارداری را منع می کنند. خصوصا در مسافرت خارجی از قبل از قوانین خطوط هوایی مربوطه آگاهی داشته باشید.

    سفر خانم های بارداری
    در طول پرواز ممکن است حالت تهوع بارداری بدتر شود. بنابراین بهتر است چندین کیسه نایلونی همراه خود داشته باشید.

    در بسیاری از زنان، بارداری می تواند باعث مشکلات گردش خون گردد. هنگامیکه در هواپیما هستید، خطر ایجاد لخته خونی در رگ ها زیاد می شود. برای جلوگیری از لخته شدن خون در هنگام پرواز توجه داشته باشید که:

    لباس های گشاد و راحت به تن کنید.
    جوراب های مخصوص واریس بپوشید
    پاها را روی هم نیندازید. 

    مسافرت خانم های باردار با هواپیما

    زنان باردار باید قبل از سفر با پزشک معالج خودشان مشورت کنند

     
    جوراب
    ماشین های بازرسی در فرودگاه دارای اشعه X نیستند و هیچگونه خطری برای شما و یا جنینتان ندارند.

    باید صندلی فضای زیادی داشته باشد و راحت باشد. بر روی صندلی کنار راهرو بنشینید که بتوانید به آسانی بلند شوید و طی پرواز طولانی بتوانید پاهایتان را کشش دهید.

    در تمام مدت کمربند صندلی را ببندید زیرا دست انداز هوایی بدون اخطار قبلی اتفاق می افتد. البته کمربند را زیر شکم حامله بر روی قسمت استخوانی لگن ببندید.

    اگر امکان داشته باشد، گاهی از جای خود بلند شوید و کمی راه بروید. اگر باید در جای خود بنشینید، قوزک پای خود را به جلو و عقب حرکت دهید. هر نیم ساعت یک بار پاهای خود را خم کنید، قوزک پایتان را بچرخانید و انگشتان پاهایتان را تکان دهید و ورزش های کششی انجام دهید. اگر صندلی کنارتان خالی است، پاهای خود را روی آن صندلی قرار دهید.

    مایعات زیادی بنوشید ولی از خوردن غذاهای نفخ آور و نوشابه گازدار قبل از پرواز پرهیز کنید زیرا در فشار کم حین پرواز،گازها متسع شده و ایجاد ناراحتی می کند. اگر دارای حالت تهوع هستید باید از قبل داروی ضد تهوع طبق نظر پزشک خود مصرف کنید.

    کاهش فشار هوا موقع پرواز به میزان مختصر مقدار اکسیژن خونتان را پایین می آورد اما بدنتان بطور طبیعی آن را تنظیم می کند. اگرچه میزان اشعه در ارتفاعات بالا افزایش دارد اما سطح تماس برای مسافران معمولی قابل ملاحظه نیست. اما برای افراد بارداری که بخاطر شغلشان باید مرتب سفر کنند ممکن است قابل ملاحظه باشد.

    مسافرت خانم های باردار با ماشین
    مسافرت خانم های باردار در هر روز را کوتاه کنید یعنی فقط به مدت ۵ یا ۶ ساعت در هر روز رانندگی کنید و حتما از کمربند ایمنی استفاده کنید. کمربند باید در زیر شکم و روی قسمت فوقانی ران ها قرار گیرد و تا آن جایی که ممکن است باید چگونگی قرارگیری کمربند راحت باشد، کمربند شانه نیز باید در میان دو سینه قرار گیرد.

    هر دو ساعت یک بار از ماشین پیاده شوید و مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنید و یا قدم بزنید. به کمر خانم باردار نباید فشاری وارد شود، زیرا فشار زیاد به کمر و خستگی در طول سفر، مخصوصا در سه ماهه اول بارداری، احتمال لکه بینی و به دنبال آن سقط جنین را افزایش می دهد.

    مسافرت خانم های باردار با قطار
    بهترین وسیله برای مسافرت خانم های باردار قطار است که می تواند راحت در آن قدم بزند. البته در مسافت طولانی، امکان تکان و ضربه ها وجود دارد.

    شرایط خاص مسافرت خانم های باردار
    فشار خون بالا
    سابقه ی سقط جنین
    خونریزی
     دیابت  

    عوارض مسافرت در بارداری،مسافرت خانم های باردار با قطار

    بهترین وسیله برای مسافرت خانم های باردار قطار است

     
    برخی از نکات عمومی برای مسافرت خانم های باردار
    هر ۴-۳ ساعت، حداقل یک لیتر آب برای جلوگیری از هدر رفتن آب بدن بنوشید و برای جلوگیری از عفونت های ادراری از وسایل بهداشتی استفاده کنید.

    غیر از وعده های اصلی غذا، میان وعده هم مصرف کنید.کیفی شامل ساندویچ های کوچک، کشمش، نان های سبوس دار و میوه و سبزی هایی مثل سیب و هویج همراه خود داشته باشید.

    لباس گشاد و راحتی بپوشید. همچنین کفش راحتی به پا کنید.

     همراه خود بالش کوچکی برای جلوگیری از کمردرد داشته باشید.

    در این سفرها یک کارت همراه داشته باشید و روی آن سن خودتان، تاریخ آخرین عادت ماهیانه، تاریخ زایمان، نتایج بارداریهای قبلی، موارد احتمالی ابتلا به بیماری در دوران بارداری، نتایج آزمایشها و سونوگرافی ها، حتی گروه خونی و Rh را در آن ذکر کنید.

    زودتر به فرودگاه یا ایستگاه قطار بروند که اگر اتفاقی افتاد یا در ترافیک ماندند، مجبور نباشند بدوند یا دچار استرس شوند.

    نباید چمدان و بار سنگین همراه ببرید یا حمل کنید.

    هیچ دارویی بدون تجویز پزشک مصرف نکنید و حواستان به رژیم غذایی و برنامه خوابتان باشد. آب و یخ بین راهی مصرف نکنید و حتما بطری آب را هر جا می روید، همراهتان داشته باشید.

    از خوردن گوشتهای نیم پز و غذاهایی که ممکن است قبلا طی روز چند بار گرم شده باشند، خودداری کنید و وعدهای سالم و کوچک در کیف دستی تان داشته باشید.

    میوه و سبزیها را حتما با آب لوله کشی بشویید و بخورید نه آب چشمه و آبشار و تا می توانید از خوردن میوه خام که نمی شود پوستش را کند، بپرهیزید.

    نباید از صبح تا شب پیاده روی و گردش کنید و باید از هر موقعیتی برای استراحت و تجدید قوا استفاده کنید حتی اگر در حد این باشد که مدتی دراز بکشید و پاها را جایی بالاتر از بدنتان قرار دهید.

    شما بیشتر از قبل به دستشویی رفتن نیاز دارید بنابراین هر جایی که دستشویی پیدا کردید، از آن استفاده کنید.

    در مسافرت خانم های باردار  آن ها از مواد غذایی سالم و مطمئن، کم چرب، کم نمک و لبنیات پاستوریزه استفاده کنند.

    برای جلوگیری از سرگیجه و تهوع حین حرکت، می توانند از داروهای ضد تهوع یا متوکلوپرامید به صورت قرص استفاده کنید. البته استفاده از این قرصها برای موارد خفیف و متوسط توصیه نمی شود و در موارد شدید نیز باید تحت نظر پزشک معالج استفاده شود.



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 5 اسفند 1395
.

رپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی همان (Advertorial) است

مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع با سفارش قبلی و با هدف تبلیغات اینترنتی برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند.

در سایت بک لینک شاپ به آدرس www.backlinkshop.net/reportage-agahi فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.

این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است معمولا در رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود، همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از رپورتاژهای آگهی است که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود. ریپورتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : پنج شنبه 18 آذر 1395
.

به نقل از سحرنیوز در اخبار ماشین : 

این خودرو اولین موعد تحویل آن در مردادماه بوده که هم‌اکنون با تاخیری ۴ ماهه به دست مشتریان و نمایندگی‌ها رسیده است. قیمت اعلام شده از سوی نمایندگی‌ها برای تحویل یک روزه این خودرو ۵۱ میلیون تومان است.

 

66

67
به گزارش اقتصاد آنلاین، از جمله تغییرات این خودرو نسبت به تولیدات قبلی که در ایران عرضه شده بود می‌توان به تغییر در چراغ های عقب، ایجاد چراغ روشنایی در روز ، نصب مانیتور و تغییر در فرمان و نصب سیستم رادیو پخش با کنترل روی فرمان اشاره کرد. این خودرو از نظر مشخصات فنی تاحدودی مشابه ۲۰۶ تیپ ۵ است.

 

پژو ۲۰۷ جدید دنده ای که ماه ها پیش توسط ایران خودرو با قیمت ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پیش‌فروش شده بود هم اکنون در سطح نمایندگی‌های تهران مشاهده شده و با قیمتی نجومی نسبت به قیمت کارخانه قابل تحویل به متقاضیان این خودرو است.



:: برچسب‌ها: پژو ۲۰۷ با قدم‌های سنگین وارد بازار شد ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 12 آذر 1395
.
 

 

من تو کار ساخت و ساز ساختمون هستم و حدود یک سال پیش برای اولین تجربه میخواستم شروع به ساخت یک ساختمون از صفر بکنم و اولین کاری که باید میکردم پایه سازی بود اون موقع تازه اولای کارم بود و داشتم به نوعی آموزش میدیدم کسی که داشت بهم کار رو یاد میداد همیشه میگفت که ساخت و پایه اساس ساختمون به قالب فلزی بتن بستگی داره اگه از جنس خوب و قوی باشه ساختمون مقاوم و خوبی میشه و اگه جنس خوبی نداشته باشه ساختمون به نوعی در برابر زلزله و زمین لرزه آسیب پذیر میشه همین موضوع باعث شد که من دنبال یه قالب فلزی بتن برای ساخت ساختمون باشم و حدود یک هفته برای این کار وقت گذاشتم چون فقط موضوع خرید قالب فلزی بتن برام مهم نبود و میخواستم جایی رو پیدا کنم که باهاش قرار داد داشته باشم و همیشه ازش برای ساخت و سازهای آیندم خرید کنم از هر کسی که کارش قالب فلزی بتن بود سوال کردم ولی متاسفانه همه یا قیمت های بالایی میدادن یا اصلا در موردش اطلاع نداشتن و فقط فروشنده بودن بعد سه چهار روز از فروشگاه ها نا امید شدم و تصمیم گرفتم تو فضای مجازی و فروشگاه های مجازی دنبال قالب فلزی بتن باشم یه خورده جستجو رو بیشتر کردم از دو سه نفر در رابطه با قالب فلزی بتن سوال کردم که یکی از همکارام بهم سایت نیازمندیها دات نت رو معرفی کرد میدونید جالب چی بود واسه من این بود که این سایت فقط و فقط قصد فروش نداشت و اول به کاربر در مورد هر محصولی اطلاعات میداد و بعد به دنبال فروش بود به نوعی مثل خیلی دیگه از سایتا فقط قصد سود نداشت و قصد داشت کاربر با آگاهی کامل یه خرید مناسب داشته باشه البته سایت نیازمندیها دات نت علاوه بر فروش قالب فلزی بتن قسمت های دیگه ای هم داشت با یکی از آگهی هایی که تو سایت بود تماس گرفتم و از برخورد و آگاهی فروشنده خوشم اومد به علاوه قیمت خوبی هم پیشنهاد داد که تونستم باهاش به توافق برسم و خرید خودم رو به راحتی انجام بدم خلاصه سایت نیازمندیها دات نت کلی کارمو جلو انداخت و باعث شد کارام ساده تر بشه و با فروشنده های معتبری توی فضای مجازی آشنا بشم.



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 9 آبان 1395
.

دانلود آهنگ جدید یزدان ناجی بنام قصه



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 2 مهر 1395
.

مهمترین مفاهیم مرتبط با داده کاوی را می توان مفاهیم زیر دانست:

 

انجام پایان نامه مدیریت | پایان نامه و مقالات مدیریت کلیه گرایش ها

امروزه رشته مدیریت و تحقیقات مدیریتی شامل انجام پایان نامه ها و مقالات مدیریت در دانشگاه نقش تعیین کننده ای را برای دانشجویان برعهده گرفته است، از طرفی واقعا باید گفت که انسانها درباره مدیریت چقدر می دانند؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را می توان از طریق آموزش، پژوهش و پایان نامه در دانشگاه فرا گرفت و بخشی دیگر را ضمن کار باید آموخت بنابراین رشته مدیریت در دانشگاه ها هم در بخش آموزش و هم بخش پژوهش شامل مقاله و پایان نامه حائز اهمیت فراوان است. چرا که به گفته بسیاری از دانشجویان انجام پایان نامه نقطه پررنگ تحصیلی آنهاست.

رشته مدیریت در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارای گرایش های مختلفی می باشد و هر کدام از این گرایش ها بعضا نیز خود شامل چند گرایش تخصصی تر است. و هم راستا با آن مقالات و پایان نامه های آنها نیز با کمی تفاوت انجام می گیرد اما در مجموع می توان گفت تا حدودی از ساختار پایان نامه ای و روش های تحقیق یکسانی پیروی می کنند. در ادامه با گرایش های مختلف مدیریت در مقاطع مختلف، نرم افزارها و روشهای تحلیل آماری پایان نامه های مدیریت آشنا خواهیم شد و همچنین با برخی از موضوعات پایان نامه های انجام شده در دانشگاه های برتر جهت آگاهی بهتر شما با موضوعات مقالات تحقیقاتی و پایان نامه ها آشنا خواهیم شد.

 

گرایش‌های مدیریت در کارشناسی ارشد

برخی از مهم‌ترین گرایش‌های رشته‌ی مدیریت را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

مدیریت بازاریابی

هدف‌های رشته مدیریت بازاریابی، مقالات و پایان نامه های آن را می‌توان این‌طور بیان کرد: افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت و بازار، آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی خصوصاً واحدهای مرتبط با بازار مصرف، جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی، توسعه بازار، ...، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

پایان‌نامه‌های مدیریتی که در این رشته انجام می‌شوند بیشتر حول محورهای مرتبط با بازار، مشتری، محصولات، شرکت و مواردی مشابه صورت می‌گیرند. البته این گرایش بسیار گسترده بوده و انجام پایان‌نامه‌های آن تنوع بسیار زیادی دارند. که در ادامه به برخی از پایان نامه های انجام شده اشاره شده است.

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع اولویت‌بندی انواع روش‌های بازاریابی بر اساس شاخصه‌های جذب مشتری در شرکت‌های هواپیمایی (مطالعه موردی: شهرستان شیراز)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع تأثیر بازاریابی داخلی بر شهرت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بخش‌بندی بازار فرش ماشینی بر اساس ترجیحات مصرف‌کننده در شهر تهران ( مطالعه موردی : شرکت فرش سپهر کاشان)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بررسی بازاریابی و اثرات رفاهی سیاست قیمت‌گذاری خرما در استان فارس

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع شناخت و اولویت‌بندی موانع موجود بر سر اجرای استراتژی‌های بازاریابی در شرکت‌ها مطالعه موردی : شرکت کاشی احسان میبد

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بررسی رابطه بین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در هتل‌های تهران

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری به تأمین‌کنندگان خدمات اینترنتی به عنوان ابزارهای توانمند ساز دولت الکترونیک در شهرستان لاهیجان

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع  بررسی اثر شرایط کاری اخلاق محور بر مشتری مداری کارمندان (مطالعه موردی: شعب پست بانک تهران)

 

مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بین‌المللی

اهداف اصلی رشته مدیریت بازرگانی بین الملل و پایان نامه های آن عبارتند از: افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بازارهای بین‌المللی، انجام پایان نامه هایی جهت آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی داخلی و بین‌المللی خصوصاً واحدهای مرتبط با صادرات و واردات، انجام پایان نامه و مقاله مدیریتی جهت جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی و ورود، توسعه بازار، انطباق فرهنگی ...، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

همچنین در این گرایش موضوعات پایان‌نامه‌ها بیشتر در ارتباط با بازار و مشتریان در سطح بین‌الملل، انجام پایان نامه هایی مرتبط با شرکت‌های بین‌المللی، حمل‌ونقل و روش‌های پرداخت بین‌المللی و مواردی از این قبیل می‌باشند. در زیر به برخی از موضوعات پایان نامه های انجام شده در این حوزه اشاره شده است:

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش مشتری در زمینه کالاهای مصرفی در شرکت دایا (نمایندگی شرکت P&G

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی هماهنگی بین استراتژی‌های سیستم بازاریابی بین‌الملل با نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی بین‌الملل و تأثیر آن بر عملکرد صادراتی ( مورد مطالعه شرکت‌های مواد غذایی فعال در بورس )

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع  بررسی نقش راهبردی برند ایران خودرو از نگاه بازاریابی بین‌الملل

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع  بررسی تأثیر بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی فرآورده‌های دارویی واقع در شهر تهران

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی تأثیر عناصر و ابعاد بازاریابی ارتباطی بر وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد با میانجیگری متغیر اعتبار

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی عوامل جذب توریست در شهرستان اصفهان برای توسعه اقتصادی صنعت توریسم(با رویکرد مدیریت بازاریابی بین‌الملل)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی و تحلیل عوامل افزایش جذب توریست در منطقه آزاد کیش به منظور توسعه اقتصادی منطقه(با رویکرد مدیریت بازاریابی بین‌الملل)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع نقش مناطق تجاری در بازرگانی بین‌الملل ایران (مطالعه موردی منطقه آزاد اروند)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع قلمرو و آثارحقوق عرفی بازرگانی در حقوق تجارت بین‌الملل

 

مدیریت بازرگانی داخلی

اهداف اصلی گرایش بازرگانی داخلی، پایان نامه ها، مقالات و پژوهش های آن را می‌توان این‌طور بیان کرد: پایان نامه هایی با هدف افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، پژوهش، مقاله و پایان نامه جهت آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی، جمع‌آوری و تجزیه ‌و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل و پایان نامه هایی در جهت ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

موضوعات پایان‌نامه‌های این رشته از پراکندگی نسبتا بالایی برخوردار است. مثلا می‌توان به متغیرهایی از قبیل بازارهای داخلی، روش‌های تصمیم‌گیری مدیران، تأثیرات فرهنگی، رفتار مصرف‌کنندگان اشاره کرد. از جمله پایان‌نامه‌های انجام شده در این رشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع تعیین مهم‌ترین عوامل مؤثر بر توسعه بازرگانی داخلی در استان ایلام

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع انتخاب الگوی مناسب برون‌سپاری برای بخش لجستیک داخلی زنجیره تأمین شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: شرکت مخابرات شهر اصفهان)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع تأثیر بازاریابی داخلی بر تفکر انتقادی ( مطالعه موردی: کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد برند کارکنان با رویکرد برند‌سازی داخلی (مطالعه موردی بانک کشاورزی ایران)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع رابطه عوامل داخلی و خارجی با رفتار کمیته خرید سازمانی

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع الگوی مطالعاتی بررسی نظام بازرگانی خارجی کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی و ارائه نظام پیشنهادی مناسب بازرگانی خارجی

 

کارآفرینی

مدیریت کارآفرینی به معنی هوشیاری و آماده بودن افراد برای استفاده از فرصت‌هایی است که کمتر کسی به آن می‌اندیشد. هدف این دوره، پژوهش ها، مقالات و پایان نامه های آن آموزش افراد برای کسب آمادگی برای حضور فعال در بازار کار با اتکا به خود و منابع اطراف فرد در بخش‌های خصوصی و عمومی است. اگر دانشجویان کارآفرینی دارای تجربه فعالیت در ارگان‌های خصوصی و دولتی و عمومی ‌باشند، دروس این رشته برایشان بسیار جذاب خواهد بود.

به دلیل اینکه کارآفرینی یک‌رشته‌ی میان‌رشته‌ای است، موضوعات پایان نامه های آن می‌تواند بسیار گسترده باشد. از جمله پایان‌نامه‌هایی که در این زمینه انجام شده اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع تأثیر شایستگی همکاری بر عملکرد سازمانی با محوریت عملکرد توسعه محصول جدید: مورد مطالعه شرکت‌های فعال درزمینه­ فناوری اطلاعات (سخت‌افزار)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر ارزش برند کارآفرینانه در کسب­وکار­های کوچک و متوسط

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر رهبری کارآفرینانه و گرایش کارآفرینانه بر رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر فرهنگ کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی ربط، شهرستان سردشت

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با کارآفرینی روستای (مطالعه موردی:روستای شهرستان کرمان)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع واکاوی اصول و آرمان‌های توسعه پایدار در فعالیت‌های کارآفرینان استان کرمانشاه با تأکید بر کارآفرینی اجتماعی

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی مؤلفه­های تأثیر­گذار بر کارآفرینی زنان روستایی

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی در کشورهای منتخب

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع موانع قانونی توسعه کارآفرینی در صنایع غذایی (مطالعه موردی شرکت‌های کامبیز و مهیا پروتئین)

 

مدیریت دولتی

دانشجویان رشته مدیریت دولتی و افرادی که پایان نامه های خود را در این زمینه انتخاب می نمایند، برای مشاغلی چون کارشناس اداری، کارشناس آموزشی، کارشناس تشکیلات و روش‌ها، طبقه‌بندی مشاغل، برنامه‌ریزی نیروی انسانی، سرپرستی واحدهای اداری و خدماتی وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها، کارشناسی امور کارکنان و ... آماده خواهند شد. در این گرایش، مقالات و پایان نامه هایی در رابطه با مباحث مرتبط مدیریت به صورت کلان بررسی می‌شوند، زیرا ذی نفع آن سازمان خاصی نیست و طیف گسترده‌ای از افراد جامعه و سازمان‌ها تحت تصمیمات مدیران دولتی قرار می‌گیرند.

پایان‌نامه‌هایی که در زمینه مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌شوند اغلب در موضوعات مرتبط با عناوین، زیربخش­ها و مباحث ارائه شده در دروس دانشگاهی رشته مدیریت دولتی می‌باشند. از جمله این پایان‌نامه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع طراحی و تبیین الگوی انطباقی مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی (مطالعه موردی: وزارت صنایع و معادن)

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی شکاف بین انتظار و ادراک مؤلفه‌های مدیریت کیفیت فراگیر در مراکز توان‌بخشی غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شهر گرگان از دیدگاه کارکنان با استفاده از رویکرد فازی در سال1390- 1389.

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی عوامل بازدارنده آینده نگری در تصمیم‌گیری از دیدگاه مدیران شاغل به تحصیل در دوره‌های بهبود مدیریت مرکز آموزش مدیریت دولتی

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی تأثیر قابلیت‌های استراتژیک اساتید بر استراتژی‌های مدیریت منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان مازندران

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع مقایسه رفتارهای مدیریت خطر مدیران و مربیان باشگاه‌های دولتی و خصوصی شهرستان آمل

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی تأثیر سبک‌های مدیریت بر کارآفرینی کارکنان سازمان‌های دولتی شهرستان سمیرم 

 

مدیریت صنعتی

صنعت هر كشور بدون شك از جمله مهم‌ترین اركان توسعه پايدار در عرصه‌های مختلف آن كشور محسوب می‌شود و یکی از عوامل موفقیت در بسیاری از صنایع استفاده از مدیران فارغ‌التحصیل و دانش‌آموخته‌ی مدیریت صنعتی است. در این رشته دانشجویان آموزش‌ها، پژوهش، مقاله و پایان نامه را به منظور مدیریت صنایع مختلف دنبال می نمایند

برخی از پایان‌نامه‌های ارائه شده در این رشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی اثرات فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی در کارخانه سیمان صوفیان

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع نقش منطقه آزاد تجاری-صنعتی سرخس در ایجاد اشتغال مواد

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع شناسایی و سنجش میزان تأثیر محرک‌ها و موانع به‌کارگیری سیستمهای یکپارچه اطلاعات منابع سازمان، در مؤسسات صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع طراحی مدل جامع مدیریت نوآوری و امکان‌سنجی اجرایی آن در سازمان‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی اثرات فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر سیستم مدیریت برند و تأثیر آن‌ها بر عملکرد سازمان. مورد مطالعه: شرکت‌های برتر معرفی شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع شناسایی مشکلات و موانع موجود در مسیر ارتقای شغلی زنان به سطوح مدیریتی در سازمان مدیریت صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی نقش مشارکت مدیریت میانی در ساخت استراتژی و تأثیر آن در عملکرد سطح وظیفه‌ای سازمان‌های صنعتی (مورد کاوی شرکت فولاد خوزستان) 

 

مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی یعنی کار کردن با افراد، به‌گونه‌ای که این افراد با رضایت و به میل خود، اهداف سازمان را محقق سازند؛ در واقع مدیریت منابع انسانی شامل فعالیت‌هایی نظیر کارمند یابی و جذب، آموزش و حقوق و دستمزد و روابط سازمانی می‌شود. رشته و گرایش مدیریت منابع انسانی که تا حدی به گرایش آموزش و بهسازی منابع انسانی در رشته علوم تربیتی نزدیک است در حوزه پایان نامه نیز مشابهت زیادی دارند.

در ادامه نمونه‌هایی از پایان‌نامه‌های ارائه شده در رشته مدیریت منابع انسانی را مشاهده می‌کنید:

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی اثرات استراتژی‌های منابع انسانی در برنامه‌ریزی راهبردی سازمان بیمه خدمات درمانی

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع تبیین مدل تعالی منابع انسانی در شرکت برق منطقه‌ای فارس

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع طراحی الگوی ممیزی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و آزمون آن در صنایع نفت ،پتروشیمی و فولاد ایران

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی رابطه بین ابعاد مدل شایستگی منابع انسانی(HRCM)و مدل تعالی منابع انسانی(HREM)در شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع ارتباط بین انعطاف‌پذیری منابع انسانی و خلق ارزش در سازمان (مورد مطالعه:صنعت بیمه در ایران)

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی بر نوآوری از نظر کارکنان و کارشناسان با تأکید بر نقش واسطه‌ای مدیریت دانش در اداره کل مالیات بر ارزش‌افزوده شهر تهران

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی تأثیر استراتژی‌های توسعه‌ی منابع انسانی بر رفتار نوآورانه (مورد مطالعه کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل)

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی وضعیت نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و برآورد نیروی انسانی آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی فاطمیه (س) با استفاده از روشWISN

 

مدیریت مالی

مدیریت مالی قبل از سال 1388 به عنوان یکی از گرایش‌های مدیریت بازرگانی به حساب می‌آمد و پس از آن سال به یکی از گرایشات مستقل مدیریت تبدیل شد. فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت مالی، با تسلط بر مباحث نظری مدیریت مالی و انجام مقالات و پایان نامه های مدیریت مالی در حوزه‌های مختلفی مالی آماده‌ی فعالیت می‌شوند. از جمله این حوزه‌های می‌توان به سرمایه‌گذاری و بانکداری، بیمه و مدیریت ریسک و مهندسی مالی (ارائه روش‌های نوین مالی) تأمین مالی و اعتباری اشاره کرد.

پایان‌نامه‌های حوزه مدیریت مالی نیز همان‌طور که از نام آن مشخص است در حوزه‌های مالی و مباحث مرتبط با آن ارائه می‌شوند. از جمله پایان‌نامه‌های مدیریت مالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع تحلیل مدیریت دارایی و بدهی با رویکرد تصمیم‌گیری گروهی چندهدفه فازی

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع نقش محافظه‌کاری حسابداری در خطای مدیریت در پیش‌بینی سود

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر همسویی استراتژی کسب‌وکار و فن‌آوری اطلاعات بر عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع ارزیابی اثرات اجرای سیستم اطلاعات مدیریت مالی بر عملکرد مدیران مالی شرکت‌های مخابرات ایران با استفاده از متد سلسله مراتبی تحلیلی (AHP)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر تأمین مالی به هنگام بر عملکرد اجرائی طرح‌های بزرگ برق آبی کشور در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران (حوزه آبگیرخلیج فارس غرب و جنوب غرب کشور)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع اثر حاکمیت شرکتی بر عملکرد با تأکید بر مدیریت ریسک جامع در شرکت‌های بیمه

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع تبیین ارتباط بین استراتژی خرید ،مدیریت زنجیره تأمین و عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی شرکت گلدیران)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد مالی از روش DEA (مطالعه موردی شعب تهران و مناطق آزاد بانک توسعه صادرات)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع نظارت مالی دولت در سازمان‌های دولتی و نقش آن در بهبود مدیریت سازمان

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی نقش مدیریت مالی الکترونیک در بازار سرمایه

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر ویژگی‌های کیفی اطلاعات مالی بر بهبود تصمیم‌گیری‌های مدیران شرکت توانیر

 

مدیریت فناوری اطلاعات

رشته مدیریت فناوری اطلاعات برای بار اول در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1380 در دانشگاه­های علامه و دانشگاه تهران راه‌اندازی شد. هدف از تشكيل دوره كارشناسي ارشد مديريت فناوری اطلاعات و پایان نامه های آن آموزش نيروي انساني متخصص مؤسسات و سازمان‌های دولتي و خصوصي در بخش مدیریتی فناوری اطلاعات است. به‌عبارت‌دیگر، هدف از پژوهش ها، مقالات و پایان نامه های مدیریت فناوری اطلاعات، توانمندسازی و تجهیز مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی، مدیران مرتبط با واحدهای فناوری اطلاعات در سازمان‌ها، مشاورین ارشد مدیریت و مسئولان طرح‌های تحول سازمانی و دانشی می باشد.

نمونه‌هایی از ­پایان‌نامه‌های ارائه شده در این رشته:

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارائه مدلی برای پذیرش مرجع زیرساخت فناوری اطلاعات در سازمان‌های منتخب ایرانی

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی رابطه فناوری اطلاعات با مؤلفه‌های مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی منتخب

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی رابطه بین عوامل تسهیل کننده و پیاده سازی نظام مدیریت دانش در دانشگاه آزاد دامغان

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی مقایسه‌ای سنجش عملکرد مدیریت فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهید چمران اهواز و علوم پزشکی جندی شاپور با استفاده از الگوی تعالی سازمانی (EFQM)

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارزیابی نظام مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری از دیدگاه کارکنان و مشتریان شعب بانک‌های ملی شهر زاهدان

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع مدل‌سازی سنجش بهره‌وری مدیریت منابع انسانی مبتنی بر فناوری اطلاعات درشرکت ملی نفت ایران

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارائه مدل بلوغ برای حاکمیت بر امنیت اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع رابطه بین بلوغ فناوری اطلاعات و بلوغ مدیریت دانش (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)

 

مدیریت تکنولوژی

موضوعات پایان نامه ها و  مباحث گرایش مدیریت تکنولوژی میان‌رشته‌ای می باشند و از طریق یکپارچه‌سازی علوم پایه، مهندسی و همچنین دانش و روش‌های مدیریت، تکنولوژی را به عنوان عامل خلق ثروت معرفی می‌نماید. در تعریفی دیگر مديريت تکنولوژي به مفهوم مديريت سيستم‌هايي است که به ايجاد، کسب و استفاده از تکنولوژي کمک مي‌کنند.

به عنوان نمونه تعدادی از پایان‌نامه‌های انجام شده در رشته مدیریت تکنولوژی در زیر ارائه شده اند:

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع بررسی نگرش‌های مدیریت تکنولوژی در شرکت‌های تولیدی استان اصفهان (صنعت آهن و فولاد)

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع چارچوب تکمیلی پروژه‌های انتقال تکنولوژی با رویکرد مهندسی معکوس

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع اثربخشی مدیریت توسعه تکنولوژی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع ارائه روش مناسب گذار (تغییر تکنولوژی) از شبکه‌های فعلی مخابراتی به شبکه‌های نسل بعد برای کشور ایران

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع ممیزی مدیریت تکنولوژی با استفاده از اطلس تکنولوژی در کارخانه پلی‌اتیلن زرین نقش شیراز

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع بررسی موانع انتقال تکنولوژی در صنعت کاشی و سرامیک و اولویت‌بندی موانع از طریق MCDM و ارائه راهکارهایی برای حذف این موانع (مطالعه موردی شرکت آپادانا سرام)

  

گرایش‌های مقطع دکتری مدیریت

مدیریت در مقطع دکتری نیز دارای تعدد گرایش می باشد و به طبع آن مقالات و پایان نامه های آن نیز به تفکیک گرایش تا حدودی متفاوت می باشند در ادامه به گرایش های دکترا مدیریت اشاره شده است:

رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی

رشته مدیریت دولتی:

  • مدیریت دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانی

  • مدیریت دولتی با گرایش تصمیم‌گیری و خط مشی گذاری عمومی

  • مدیریت دولتی با گرایش رفتار سازمانی

  • مدیریت دولتی با گرایش مدیریت تطبیقی و توسعه

رشته مدیریت صنعتی:

  • مدیریت صنعتی با گرایش مدیریت تولید و عملیات

  • مدیریت سیستم‌ها

  • مدیریت صنعتی با گرایش تحقیق در عملیات

  • مدیریت صنعتی با گرایش مالی

  • استراتژی صنعتی

  • گرایش مدیریت سیستم‌ها

  • مدیریت صنعتی با گرایش تولید و عملیات

  • مدیریت تولید و عملیات

مدیریت فناوری اطلاعات

مدیریت تکنولوژی:

  • مدیریت انتقال تکنولوژی
  • مدیریت تکنولوژی

مدیریت مالی:

  • مالی بانکداری
  • مالی بیمه
  • حقوق مالی
  • مالی بین‌المللی
  • مهندسی مالی

کارآفرینی:

  • آموزش عالی
  • توسعه
  • بین‌الملل
  • کسب‌وکار
  • بخش عمومی
  • سازمانی

مدیریت رسانه‌ای:

  • رشته مدیریت آموزشی
  • مدیریت آموزش عالی

رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی:

  • مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی
  • مدیریت ورزشی
  • مدیریت راهبردی در سازمان‌ها و رویدادهای ورزشی
  • مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی
  • مدیریت و خدمات بهداشتی و درمانی

مدیریت محیط‌زیست:

  • مدیریت محیط‌زیست
  • حقوق محیط‌زیست
  • اقتصاد محیط‌زیست

 منبع : http://www.arshadyaran.com/1234/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%87%D8%A7

 

برای سفارش کلیک نمایید یا برای همکاری باما از این قسمت اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: انجام پایان نامه مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : دو شنبه 8 شهريور 1395
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی